ثبت نام ۸۶ نفر برای خبرگان رهبری

دومین روز نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صبح امروز جمعه به طور همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های مراکز استان‌ها آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۶۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵ 18 December 2015
به گزارش تابناک یزد، محمدحسین مقیمی درباره اینکه چه افراد شاخصی به ستاد انتخابات مراجعه کردند گفت: همه کسانی که به وزارت کشور مراجعه کردند برای ما محترم  و  شاخص هستند.


رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور با بیان اینکه در روند ثبت نام هیچ مشکلی نداشته ایم گفت: داوطلبان  اگر اسناد و مدارک لازم را به همراه نداشته باشند تهیه آن مدارک زمان بر است  اما اگر همه اسناد و مدارک لازم را همراه داشته باشند ثبت نام به سرعت انجام خواهد شد.

مقیمی  با اشاره به اینکه از فردا هم ثبت نام مجلس خبرگان رهبری و هم مجلس شورای اسلامی را خواهیم داشت افزود: ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری فقط در 31 مرکز استان و ستاد انتخابات وزارت کشور انجام می شود ولی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی می توانند به همه فرمانداری های سراسر کشور برای ثبت نام اقدام می کنند.

رئیس ستاد انتخابات کشور به داوطلبان ثبت نام انتخابات توصیه کرد مدارک لازم را به همراه داشته باشند تا وقتی زیادی از آنان گرفته نشود.

مقیمی گفت : برای ثبت نام داوطلبان مدارک مورد نیاز شامل همراه داشتن شناسنامه ، کارت ملی، عکس، مدرک تحصیلی و در صورت مدیر بودن استعفا نامه  ضرورت دارد.

رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور با اشاره به 34 میز ثبت نام مستقر در ستاد انتخابات گفت: هم تمهیدات لازم برای مراجعه داوطلبان و هم تدابیری برای اطلاع رسانی رسانه ها پیش بینی شده است اما با توجه به اینکه 600 نفر از رسانه ها درخواست پوشش این رویداد را داده اند تقاضا می کنیم برای پرهیز از ازدحام در ستاد انتخابات، رسانه ها همکاری کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار