104 نفر برای ورود به مجلس دهم شورای اسلامی از گلستان کاندیدا شدند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: تا پایان وقت امروز دوشنبه 30 آذر و سومین روز مهلت قانونی ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی 104 داوطلب با حضور در فرمانداری های های این استان نام نویسی کردند.
کد خبر: ۱۴۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۶ 22 December 2015
علی اصغر طهماسبی به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: امروز دوشنبه 45 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری های استان گلستان برای حضور در رقابت های انتخاباتی نام نویسی کردند. 
وی ابراز داشت: بر این اساس شمار ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی از روز اول تا کنون در استان گلستان مجموعا 104 داوطلب اعلام شده است که از این تعداد 4 نفر زن هستند. 
استان گلستان هفت کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد. 
گلستان دارای 6 حوزه اصلی انتخابیه شامل گرگان، گنبدکاووس، علی آباد، مینودشت، کردکوی و رامیان است. 
به گفته معاون سیاسی استاندار گلستان همچنین تا پایان وقت امروز دوشنبه 30 آذر شمار ثبت نام کنندگان انتخابات خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان گلستان در مجموع به 8 نفر رسید. 
تعداد نمایندگان گلستان در مجلس خبرگان رهبری دو نفر است.
نام نویسی از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری تا چهارشنبه هفته جاری دوم دی ماه و مجلس شورای اسلامی تا جمعه چهارم دی ماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش ایرنا گلستان دارای 14 شهرستان، 29 شهر، 27 بخش و 1008 روستا با جمعیت حدود 1.850 میلیون نفر است که برای جمع آوری آرای مردم این استان در انتخابات همزمان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که 7 اسفند 94 برگزار خواهد شد 1493 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است. 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار