قائمشهر رکورددار ثبت‎نام

با احتساب 22 نفری که امروز با حضور در ستادهای اصلی ثبت‎نام انتخابات شهرستان‎های استان نام‎نویسی کردند‎‎، مجموع داوطلبان انتخابات مجلس به 103 نفر رسید.
کد خبر: ۱۴۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸ 22 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، در چهارمین روز از مهلت ثبت‎نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی رقم نام‎نویسی شدگان مازندرانی از مرز یکصد تن گذشت.
با احتساب 22 نفری که امروز با حضور در ستادهای اصلی ثبت‎نام انتخابات شهرستان‎های استان نام‎نویسی کردند‎‎، مجموع داوطلبان انتخابات مجلس به 103 نفر رسید.
استان مازندران در این دوره نیز بدون تغییر نسبت به دوره گذشته 12 کرسی در مجلس شورای اسلامی راه یافته از 9 حوزه انتخاباتی درشهرستانهای بهشهر، ساری، قائمشهر، آمل، بابل، بابلسر، نور، نوشهرو تنکابن دارد که ساری، بابل و قائمشهر دارای دو نماینده خواهند بود.
امروز چهار تن برای مجلس خبرگان رهبری نام‎نویسی کردند که شمار ثبت‎نام کنندگان مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه ساری مرکز مازندران تا پایان امروز به 16 تن با میانگین سنی 58 سال رسید البته ممکن است برخی از شعبه اصلی وزارت کشور در تهران نیز نام‎نویسی کنند که آمار دقیقی از این نفرات موجود نیست.
در حالی که تعداد نمایندگان استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری چهار نفر است امروز نمایندگان فعلی این مجلس به نیز در ساری ثبت نام کردند، مطابق قانون و برنامه انتخابات فردا چهارشنبه دوم دیماه 1394 آخرین روز برای ثبت نام برای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری است و کاندیداهای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز تا چهارم دیماه برای مراجعه و نام‎نویسی مهلت دارند.
در این بین حوزه انتخابیه شهرستان‎های قائمشهر، جویبار، سوادکوه شمالی و جنوبی و شهرستان سیمرغ با 21 شرکت کننده بیشترین تعداد را در بین حوزه ها دارند.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار