معرفی برترين‌هاي رنكينگ بدمينتون كشور در يزد

کد خبر: ۱۵۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 26 December 2015

به گزارش تابناک یزد،"سروش اسکندری" از زنجان در یک‌نفره و تیم "محمدرضا خانجانی و اشکان فصاحتی" در دو نفره، به عنوان برترین‌های رقابت‌های رنکینگ مردان كشور در یزد شناخته شدند.


 سومین مرحله رقابت‌های رنکینگ بدمینتون مردان رده‌ي سنی بزرگسالان "گرامیداشت شادروان جمال مسعودی" به ميزباني یزد برگزار شد و قهرمانان این رقابت‌ها در قسمت یک نفره و دو نفره مشخص شدند.

در این پیکارها و در قسمت یک نفره، "سروش اسکندری" از زنجان با پیروزی برابر "ارسلان زرگان" از توابع تهران به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست یافت.

در اين بخش، "ارسلان زرگان" از توابع تهران دوم شد و "محسن صادقیان" از قم و "سالار بیات" از زنجان به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در قسمت دو نفره‌ي اين مسابقات نیز تیم "محمدرضا خانجانی و اشکان فصاحتی" از تهران با شکست تیم دو نفره "سینا بیات و علیرضا قاسمی" از زنجان به مقام قهرمانی در قسمت دو نفره دست یافتند.

تیم "سینا بیات و علیرضا قاسمی" از زنجان در اين بخش به مقام دوم دست یافتند و تيم‌هاي "مسعود پیروزی و محمد یازرلو" از گلستان و "محمدرضا باقری و امیر رضا سلیمانی اقدم" از زنجان به مقام سوم مشترک در قسمت دونفره دست یافتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار