کرمان

صبای قم به مصاف مس می رود

ساعت 24-تیم فوتبال امید صبای قم برای فرار از جمع تیم‌های قعرنشین و کسب چهارمین پیروزی در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر مس کرمان صف‌آرایی می‌کند.
کد خبر: ۱۵۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲ 31 December 2015
گویا اوضاع بد و نابسامان صبای قم به پایان رسیده و این تیم به روزهای اوج خود بازگشته و قصد دارد با جدایی از انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور به جمع تیم‌های بالای جدولی لیگ برتر ملحق شود.

شاگردان حسین گنجیان در تیم فوتبال امید صبای قم بعد از بازی هفته پایانی نیم‌فصل که در قم با تیم کارون خوزستان داشتند و به برتری قاطع 3 بر 1 رسیدند، در هفته نخست از دور برگشت نیز با اقتدار در خانه خود به برتری 3 بر 0 برابر فجر شهید سپاسی شیراز رسیدند تا دو پیروزی متوالی، آنها را از انتهای جدول رده‌بندی جدا کرده و نسبت به حضور در بالای جدول امیدوار کند.

کادر فنی تیم امید صبای قم بعد از کسب سه امتیاز از دیدار خانگی با فجر شهید سپاسی شیراز در بازی روز ششم دی‌ماه، یک روز به بازیکنان خود استراحت دادند و سپس دور جدید برنامه‌های تمرینی این تیم ویژه دیدار با تیم مس کرمان از سر گرفته شد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون فوتبال دیدارهای هفته دوم از دور برگشت فصل جاری لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور عصر یازدهمین روز دی‌ماه برگزار می‌شود و صبای قم در دیداری حساس به مصاف تیم مس کرمان خواهد رفت.

در هفته دوم از آغاز فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور وقتی صبا در ورزشگاه شهید حیدریان قم برابر تیم مس کرمان قرار گرفت، هیچ شناختی از این تیم نداشت و در خانه با تساوی بدون گل متوقف شد اما اکنون بیش از آن زمان نسبت به حریف خود شناخت دارد و کادر فنی این تیم نیز بدون تردید شرایط مس را برای بازیکنان خود آنالیز کرده‌اند.

تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری که هیچ شناختی از تیم مس کرمان نداشت برابر حریف خود در خانه متوقف شد اما امروز با وضعیت بهتری در مقابل این تیم قرار می‌گیرد تا در میهمانی حریف به هر سه امتیاز بازی رسیده و سومین برد متوالی که چهارمین پیروزی این فصل را برای آنها به ارمغان می‌آورد را کسب کنند.

صبای قم برای گرفتن سه امتیاز از تیم مس کرمان به میدان می‌رود و در این مسیر با هماهنگی‌های صورت گرفته با علی دایی سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان صبای قم، این فرصت را دارد که از وجود شاگردان علی دایی یعنی نیما داغستانی بازیکن تیم ملی جوانان و محسن کرمی کاپیتان جوان خود بهره ببرد.

تیم فوتبال مس کرمان هم اکنون دو امتیاز بیشتر از صبای قم دارد و دو پله بالاتر از صبای قم در جدول رده‌بندی رقابت‌ها در مکان هشتم ایستاده است و فوتبالیست‌های امید صبای قم نیز با کسب 11 امتیاز در مکان دهم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

دیدار تیم‌های فوتبال امید صبای قم و مس کرمان از هفته دوم دور برگشت مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از ساعت 14 عصر یازدهمین روز دی‌ماه در مجموعه ورزشی شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار