اجرای برنامه های متنوع در دهه فجر

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بهار از اجرای دهها برنامه متنوع و افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی دردهه فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲ 12 January 2016

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بهار از اجرای دهها برنامه متنوع و افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی دردهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ مدیر آموزش وپرورش شهرستان بهار در نشست کمیته دانش آموزی وفرهنگیان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به نام گذاری امسال به سال همدلی و همزبانی دولت و ملت توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت : امسال برنامه های دهه فجر با رویکرد وحدت و انسجام بیشتری پیگیری شود.

یوسف سعیدی افزود : با تشکیل کمیته های دانش آموزی و فرهنگیان در سطح مدارس شور و نشاط در سطح مدرسه و جامعه تقویت شده و فرصت حضور تشکل های دانش آموزی در برنامه ها فراهم می شود.

وی خاطر نشان کرد: اجرای گروه همسرایان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حرکت زیبایی است که دانش آموزان در سال های قبل با شور و علاقه آن را برگزار کردند و امسال نیز این برنامه اجرایی خواهد شد.

وی دهه فجر را فرصتی برای شناسایی وحدت و بصیرت جامعه بیان کرد و گفت : زمینه حضور خود جوش دانش آموزان در این ایام الله نیاز به ادبیات مورد پسند جوانان می باشد که باید در قالب هنر مندانه ای بیان گردد.

سعیدی افزود: در دهه فجر امسال بیش از دهها برنامه فرهنگی ، هنری ، مذهبی و ورزشی در سطح مدارس اجرایی خواهد شد که می توان به زنگ انقلاب ، دیدار با امام جمعه ، دیدار با خانواده شهدا ، گلباران گلزار شهدا ، برگزاری ۶۰جشن انقلاب در مدارس ، جشن ستارگان ، انسی با قرآن ، عصری با شعر ، نقاشی همگانی و مسابقات مختلف قرآنی ، فرهنگی ، هنری و ورزشی از مهمترین برنامه های این کمیته در شهرستان بهار می باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار