جاده سیمرغ به بهنمیر بازهم حادثه آفرید

خودروی پراید در جاده سیمرغ به بهنمیر واژگون شد.
کد خبر: ۱۶۹۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶ 24 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، خودروی پراید در جاده سیمرغ به بهنمیر واژگون شد.

این حادثه به‌دلیل سرعت بالا، سبقت غیرمجاز و عدم کنترل راننده این ماشین به سمت چپ جاده منحرف و بعد از چند پشتک واژگون می‌شود.

متأسفانه جاده سیمرغ به بهنمیر یکی از راه‌های پرتردد شرق به مرکز و غرب استان است که به‌دلیل باریک و نامساعد بودن جاده حوادثی این‌چنینی می‌آفریند.

خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت؛ یکی از حواشی بد این حادثه دیر رسیدن اورژانس است، حوالی ساعت 9:50 دقیقه صبح طی تماسی با 115، حادثه اعلام شد با توجه به اینکه محل حادثه فاصله چندانی با اورژانس نداشت اما متأسفانه اورژانس سیمرغ 10 دقیقه طول کشید تا به محل حادثه برسد، گلدن‌تایم ـ وقت طلایی ـ برای رسیدن بر بالین بیمار یا مجروحان حوادث تصادفی زیر پنج دقیقه است.

این مشکل به‌دلیل مستقل نشدن کامل اورژانس سیمرغ است، اداره اورژانس سیمرغ همچنان زیر نظر اورژانس قائم‌شهر است که مهم‌ترین دلیل تأخیر در مأموریت‌ها این مسئله است؛ اورژانس سیمرغ باید هرچه سریع‌تر مستقل شود تا دیگر شاهد این‌چنین مواردی نباشیم.

وضعیت نامناسب جاده‌ها نیز مشکل بزرگ دیگری برای شهرستان تازه‌ تأسیس سیمرغ است که پیگیری مسئولان اجرایی شهرستان و استان را می‌طلبد؛ امیدواریم هر چه زودتر شاهد رفع مشکلات سیمرغ باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار