جایگاه کنونی ایران با سال 57 قابل قیاس نیست

فرماندار شهرستان فیروزآباد گفت: مشارکت مردم در تمام عرصه‌ها و برنامه‌های اجتماعی نشان از اعتماد آنان به‌نظام است که در پی آن اقتدار ایران اسلامی را به وجود می‌آورد.
کد خبر: ۱۷۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵ 02 February 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:ابراهیم استوارمیمندی  در دیدار با امام‌جمعه فیروزآباد که به مناسبت گرامی‌داشت دهه‌فجر با حضور تمام مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اگر شرایط موجود کشور را با شرایط ابتدای انقلاب مقایسه کنیم متوجه خواهیم شد که چقدر پیشرفت در تمام زمینه‌ها داشته‌ایم.

وی افزود: امروز ایران اسلامی با جایگاهی که در جهان دارد قابل قیاس با سال 1357 نیست.

فرماندار شهرستان فیروزآباد ادامه داد: جایگاه امروزی ایران اسلامی به‌گونه‌ای است که قدرت‌های بزرگ و کسانی که ادعای رهبری جهان را دارند در برابر دیپلمات‌های ما به مذاکره می‌نشینند.

میمندی با اشاره به سفر اخیر رئیس‌جمهور ایران به کشورهای ایتالیا و فرانسه اضافه کرد: استقبال گرم روسای جمهوری ایتالیا و فرانسه در برابر رئیس‌جمهور ایران نشان از اقتدار کشورمان است.

وی اضافه کرد: این اقتدار را باید مدیون خون شهدا، ایستادگی و مقاومت ملت غیور ایران و رهبری‌های حکیمانه امام راحل که انقلاب اسلامی را پی‌ریزی و در ادامه آن رهبر فرزانه هدایت و مدیریت آن را عهده‌دار شد باشیم.

نماینده سیاسی دولت در فیروزآباد گفت: اتحاد و انسجام در داخل ایران توسط نیروهای وفادار به نظام برای تحقق آرمان‌های انقلاب موجب پیشرفت و قدرت شد.

میمندی بیان داشت: دولت‌های غرب و شرق با ایجاد تحریم‌ها تمام سعی و تلاش خود را کردند تا به مردم و حاکمیت ایران فشار وارد شود اما این امر با عکس‌العمل جدی مردم ایران موجب پیشرفت و انسجام و اتحاد بیشتر میان مسئولان و مردم شد.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات دوره‌های گذشته اگر دقت شود دولت‌های غرب و شرق اوج تبلیغات خود را برای دلسرد کردن مردم ایران از نظام و مدیریت آن انجام می‌دادند اما در روز انتخابات اوج مشارکت مردم بیشتر می‌شد.

فرماندار شهرستان فیروزآباد اضافه کرد: مشارکت مردم در انتخابات در کشور ما همیشه بالای 80 درصد بوده اما کشورهایی وجود دارد که مشارکت مردم آن‌ها به زیر 40 درصد رسیده است.

میمندی ادامه داد: سرمایه اجتماعی دو مؤلفه اصلی دارد که یکی مشارکت مردم در سرنوشت خودشان و حضور در انتخابات و دیگری اعتماد به مسئولان است.

وی اضافه کرد: مشارکت مردم در تمام عرصه‌ها و برنامه‌های اجتماعی نشان از اعتماد آنان به‌نظام است که در پی آن اقتدار ایران اسلامی را به وجود می‌آورد.

رئیس شورای تأمین شهرستان فیروزآباد بیان داشت: دستگیری نیروهای نظامی آمریکایی توسط نظامیان ایران در آب‌های خلیج‌فارس نشان از اقتدار و عظمت کشورمان در جهان است.

میمندی بیان داشت: در مطبوعات بین‌المللی یکی از مؤسسات آمریکایی که وضعیت نظامی کشورها را تحلیل و بررسی می‌کند اذعان داشته که ایران پنجمین قدرت نظامی جهان است.

وی خاطرنشان کرد: افق پیش‌روی ما روشن است و همگی باید دست‌به‌دست یکدیگر دهیم تا قله ترسم شده توسط رهبر فرزانه انقلاب را فتح کنیم.

فرماندار شهرستان فیروزآباد در پایان سخنان خود تصریح کرد: مسئولان باید قدر این انقلاب که ریشه در دل‌های مردم دارد را بدانند و در حفظ و پیشرفت آن ازخودگذشتگی و ایثار کنند.

در ادامه امام‌جمعه فیروزآباد اظهار داشت: بزرگانی که توانسته‌اند در برنامه‌ها موفق باشند سه اصل مهم را برای موفقیت در نظر گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام عزیزالله هاشمی‌زاده افزود: شناخت هدف، رعایت نظم و پشتکار عواملی است که یک برنامه را به جلو هدایت می‌کند.

وی ادامه داد: مسئولان باید تمام تلاش و سعی خود را برای اجرای این سه اصل که درنهایت به اجرای عدالت منجر می‌شود را مدنظر داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار