مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم مطرح کرد:

فعالیت میدان میوه تره‌بار شهید رجایی با ظرفیت 200 غرفه

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم گفت: میدان میوه و تره‌بار شهید رجایی به مساحت 30 هکتار با ظرفیت 200 غرفه فعالیت می‌کند که 176 غرفه آن فعال است.
کد خبر: ۱۷۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱ 02 February 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری در خصوص وظایف سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری گفت: سازمان شهرداری که موسسه عمومی غیر دولتی است برای انجام فعالیت‌های گسترده و متنوع نیازمند بازوهای اجرایی است و سازمان‌هایی که در مجموعه مدیریت شهری تاسیس شدند، عهده‌دار برخی از مسئولیت‌ها هستند.

وی افزود: این سازمان در سال 78 با هدف ایجاد تسهیلات لازم در امر تهیه و توزیع میوه و تره‌بار و فرآورده‌های کشاروزی در راستای حمایت از تولیدکنندگان و سامان دادن به مشاغل شهری با رعایت طرح‌های تفصیلی و جامع و رعایت مقررات تشکیل شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم ادامه داد: این سازمان برای رسیدن به این اهداف موظف است کار‌هایی را انجام دهد.

مظفری خاطرنشان کرد: طبق اساسنامه مصوب نخستین کار و قدم احداث میدان مرکزی و میوه و تره بار برای تامین تسهیلات لازم برای معاملات میوه و تره بار است.

وی عنوان کرد: این میدان به مساحت 30 هکتار با ظرفیت 200 غرفه فعالیت می‌کند که 176 غرفه آن فعال است و مورد استفاده شهروندان قرار می‌گیرند و علاوه بر آن بازار‌های روز نیز خدماتی ارائه می‌دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار