مهلت جشنواره عکس ماه در اردبیل تمدید شد

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل از تمدید هشت روزه مهلت جشنواره عکس ماه تا ۲۳ بهمن‌ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۷۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱ 03 February 2016

میردولت موسوی در گفتگو باخبرنگار مهرتصریح کرد: جشنواره عکس ماه یک رویداد فرهنگی به‌منظور بهبود کیفی و کمی تولیدات عکس استان است که با همکاری آژانس عکس ایران به صورت ماهانه در اردبیل برگزار می‌شود.

وی با یادآوری برگزاری دور اول این جشنواره و بررسی ۶۰ عکس اضافه کرد: در جشنواره عکس ماه سه انتخاب عکس صورت می‌گیرد که شامل انتخاب خود هنرمندان و عکاسان شرکت‌کننده، انتخاب شورای سیاست‌گذاری عکس انجمن سینمای جوانان و انتخاب آژانس عکس ایران است.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان با تأکید به اینکه در تولیدات عکس هرچند هنرمندان شاخصی در استان شناسایی شده اما جایگاه مطلوبی برای استان حاصل نشده است، اضافه کرد: در واقع جشنواره عکس ماه به صورت ماهانه تا ۱۵ ام هرماه آثار تولیدی را پذیرش کرده و در نیمه دوم ماه نیز آثار را داوری می‌کند.

به گفته موسوی در دور دوم این جشنواره به دلیل اینکه موضوع بازسازی انقلاب و طبیعت زمستانی اردبیل به‌عنوان محورهای عکاسی انتخاب شده است، اضافه کرد: به‌منظور تولید عکس در فرصت دهه فجر به صورت استثنا دریافت آثار جشنواره در این ماه تا ۲۳ ام تمدید شد.

وی افزود: در بخش طبیعت زمستانی اردبیل ۱۵ اثر به دبیرخانه ارجاع شده و با مهلت پیش‌بینی شده انتظار می‌رود هنرمندان آثار مطلوبی از رویدادهای دهه فجر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان به تدارک چاپ مجموعه آثار عکاسی هنرمندان استان نیز اشاره کرد و گفت: در نظر داریم مجموعه ۶۰ تایی از آثار را به چاپ برسانیم.

موسوی تأکید کرد: مهلت داوری آثار نیز از ۲۸ ام بهمن‌ماه در نظر گرفته شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار