استاندار البرز به جمع راهپیمایان پیوست/ 22 بهمن مظهر همدلی و همزبانی دولت و ملت

عالی‌ترین نماینده دولت در استان البرز گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز و به ویژه در البرز نشانه همدلی و همزبانی مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۱۷۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲ 11 February 2016
به گزارش تابناک – البرز: سید حمید طهایی دقایقی قبل و در لحظات ابتدایی آغاز راهپیمایی پرشکوه ملت ایران به همراه معاونان و مدیران کل استانداری به جمع مردم پیوست.
وی در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را سپاس می‌گوییم که ملت فهیم و با بصیرت ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی امروز ثابت کردند که این مردم هرگز دست از اصول و آرمان‌ها و اهداف اسلام و انقلاب بر نمی‌دارند.
وی تصریح کرد: حضور گسترده و آگاهانه شهروندان سراسر کشور و به ویژه مردم ولایی و مومن استان البرز به جهانیان نشان داد که مردم ما تا تحقق کامل اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در خط ولایت حرکت کرده و لحظه‌ای از انجام وظائف خود غفلت نخواهند کرد.
استاندار البرز افزود: این حضور پرشور و اثرگذار، گوشه‌ای از وحدت و همدلی و همزبانی مردم و مسئولان را به نمایش گذاشت و باید قدردان این نعمت باشیم.
طهایی با اشاره به در پیش بودن برگزاری 2 انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز در حقیقت زمینه‌ای بسیار ارزشمند از خلق حماسه بزرگ ملت ایران در روز هفتم اسفند است.
وی بیان داشت: مردم ما امسال برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات خود به ثبت می‌رسانند و به طور قطع حضور با بصیرت و آگاهانه مردم در صحنه‌های مختلف، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضمین خواهد کرد.
نماینده عالی دولت در استان البرز ضمن تقدیر از مردم آگاه و مومن و ولایی این استان اظهار داشت: مردم ما به وظائف خود در قبال اسلام و انقلاب و دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی عمل کرده‌اند و حال نوبت مسئولان و مدیران استان البرز تا تلاش مضاعفی برای رفع مشکلات و برآورده کردن نیازهای این مردم داشته باشند و از مدیران و مسئولان استان انتظار داریم که در این راه تلاش بیشتری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار