14هزار پرونده تخلف روز میز تعزیرات میباشد

ارومیه - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: سال گذشته 14 هزار پرونده تخلف صنفی در سطح استان به شعبه های مختلف تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
کد خبر: ۱۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵ 06 April 2015

جعفرصادق اسکندری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، دو هزار فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته که میزان محکومیت آنها 70 میلیارد و 600 میلیون ریال بوده است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته 250 هزار مورد بازرسی صنفی و غیر صنفی در آذربایجان غربی انجام شد که منجر به کشف 15 هزار تخلف صنفی و غیر صنفی از واحدهای اقتصادی شد.

وی اظهار کرد: بیشترین بازرسی ها در سال گذشته مربوط به گروه کالایی غلات و حبوبات، مواد پروتئینی و میوه بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: تعداد گشت های مشترک انجام شده با مراجع و دستگاه های مرتبط در سال گذشته نیز 496 مورد بوده و علاوه بر آن 640 ناظر افتخاری از بین مردم عادی نیز در بازرسی و نظارت بر بازار مشارکت داشتند که در این مدت بیش از یک هزار مورد گزارش را ارائه کردند.

اسکندری افزود: چهار هزار مورد گزارش مردمی توسط سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سال گذشته دریافت شد که از این تعداد 884 مورد متخلف و 790 مورد غیر متخلف تشخیص داده شدند و بقیه پرونده ها در دست بررسی هستند.

بازرسی از اصناف از جمله وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت است که این بازرسی ها در کنار گزارش های مردمی، زمینه کشف تخلف را در صنوف مختلف فراهم می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار