تسریع دراحداث محور ارتباطی مشگین‌شهر ـ سراب

با هدف کاهش 1.5 ساعته سفر ساکنان مشگین‌شهر به مرکز کشور، مسیر ارتباطی مشگین‌شهر ـ سراب اجرایی و عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۱۹۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳ 05 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در بازدیدی که عصر امروز فرماندار مشگین‌شهر به همراه فرماندار سراب از عملیات احداث جاده مشگین‌شهر ـ سراب داشتند، هر دو فرماندار به ضرورت تکمیل هر چه سریع‌تر این پروژه برای دسترسی راحت اهالی، مسافران و گردشگران به هر دو منطقه تاکید کردند.

فرماندار مشگین‌شهر اظهار کرد: امیدواریم این محور شریانی که راه ارتباطی مشگین‌شهر به سراب و مهربان را هموار می‌کند، با تزریق منابع اعتباری از هر دو طرف با کمک مسئولان استان اردبیل و استان آذربایجان‌شرقی عملیاتی و اجرایی شود.

ابراهیم امامی تصریح کرد: مردم هر دو منطقه می‌توانند از این محور به مسیرهای بازگشایی آن نیز که به سرعت در حال انجام است، تردد کرده و عبور و مرورشان را انجام دهند.

وی طول این مسیر را 32 کیلومتر و تأمین اعتبار را از محل اجرای پروژه‌های راه‌سازی یادآور شد و گفت: امیدواریم هر چه سریع‌تر این مسیر اجرایی شود تا 1.5 ساعت فاصله به مرکز کشور از طریق اتصال به اتوبان تبریز – زنجان – قزوین فراهم آید.

فرماندار سراب نیز اجرای این پروژه را در کوتاه شدن مسیر سراب به مشگین‌شهر و قصابه به مهربان مفید و مؤثر اعلام کرد.

گرشاسبی اظهار امیدواری کرد: با پیگیری مسئولان هر دو منطقه در سال آینده بعد از زیرسازی، آسفالت‌ریزی در این مسیر انجام شده و ترددها به راحتی انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار