شکیبایی مهمترين ويژگي ملت ایران است

کد خبر: ۱۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۲ 31 January 2015

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: صبر و شکیبایی ملت ایران پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بسیاری را به ارمغان آورده است.
به گزارش فارس، سعید فیروزگاه عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ملت ایران در عرصه‌های مختلف با صبر و شکیبایی توانسته‌ است ‌توطئه‌های دشمنان را از بین ببرد و موفقیت‌های بسیاری را برای کشور رقم بزنند.
وی با اعلام اینکه ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون تحریم‌ها، تهدیدات و فشارهای بسیاری را از سوی دشمنان تحمل کرده‌ است، ‌افزود: این را می‌دانیم که دشمنان کشور برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود دست از توطئه‌ها و دسایس خود بر نخواهند برداشت لذا ما باید با آگاهی رساندن و بصیرت‌افزایی به نسل امروز، آنها را از اهداف شوم دشمنان آگاه سازیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: ملت ایران با اتکا به داشته‌های علمی و توانایی‌های بالا موفق شد که در عرصه‌های مختلف موفق شود و امروز شاهد رشد و توسعه همه‌جانبه کشور باشیم.

فیروزگاه در ادامه به قرار گرفتن در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است تا نسل امروز را با آرمان‌های انقلاب آشنا و مأنوس کرده و آنها را موظف بر حفظ این آرمان‌ها نماییم.
وی تصریح کرد: دشمنان امروز با به کارگیری رسانه‌های مختلف در نظر دارند تا انقلاب را در چشم نسل امروز کمرنگ جلوه دهند لذا اجرای برنامه‌های فرهنگی برای از بین بردن این اهداف دشمنان نیز باید یکی از مهمترین برنامه‌های کاری مسئولان فرهنگی باشد.
این مسئول با اشاره به اینکه تحریم و تهدید دشمنان نتوانسته در خواسته ملت ایران که همان استقلال و آزادی است تأثیرگذار باشد، افزود: دشمنان هرچه تلاش کنند هرگز نمی‌توانند به اهداف شوم خود نزدیک شوند.
فیروزگاه بیان داشت: برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن‌ها و برنامه‌های دهه فجر و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب و رهبری می‌تواند مهر محکمی بر حفظ آرمان‌های انقلاب باشد.
وی با تاکید بر برپایی باشکوه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، از ملت حزب اللهی ایران کوچک خواست در  کنار فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر داعش» و «مرگ بر اسرائیل»، شعارهای «زنده باد پیامبر رحمت (ص)»، «لبیک یا محمد (ص)» و ... نیز سر دهند و خشم و انزجار خود از این اقدام شنیع را بر سر دولت فرانسه خالی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار