9بازی حساس شهرداری باسرمربی‌گری شیخ‌لاری

تیم فوتبال شهرداری اردبیل در حالی سومین سرمربی خود را در لیگ آزادگان در فصل جاری شناخت که شیخ‌لاری در 9 بازی حساس پیش‌رو مسئولیتی سنگین بر عهده خواهد داشت.
کد خبر: ۱۹۷۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰ 12 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در حالی احد شیخ‌لاری ملی‌پوش اسبق فوتبال کشورمان هدایت تیم دسته اولی شهرداری را بر عهده گرفت که پیش از این ربیعی و احمدزاده به عنوان سرمربیان سابق تیم شهرداری در لیگ آزادگان امسال نتوانستند دل هواداران سرخ‌پوشان را به دست آورند و با ناکامی و شکست‌های پی در پی مسئولان شهرداری اردبیل نسبت به تغییر و جابه‌جایی آنها اقدام کرده و به دنبال استعفای احمدزاده و پیوستن او به ملوان بندر انزلی، احد شیخ‌لاری هدایت تیم شهرداری اردبیل را در 9 بازی حساس پیش‌رو بر عهده گرفت.

تیم شهرداری اردبیل در حالی در هر 9 بازی که حکم فینال را برای این تیم دارد باید به مصاف 9 تیم توانمند لیگ آزادگان برود که در آخرین بازی سال 94 شهرداری، مس رفسنجان را در پیش‌رو دارد که باید در رفسنجان به دیدار مس این شهر برود.

اما در سال آینده هشت بازی حساس این تیم از 9 فروردین تا 27 اردیبهشت‌ماه مربوط به چهار بازی خانگی و چهار بازی خارج از خانه است که باید در بازی خانگی خود تیم شهرداری اردبیل به مصاف گل‌گهر سیرجان، خیبر خرم‌آباد، آلومینیوم اراک و خونه‌ به خونه بابل برود.

در چهار بازی خارج از خانه نیز تیم شیخ‌لاری باید در سال آینده با تیم‌های آلومینیوم هرمزگان، فولاد یزد، صنعت نفت آبادان و در نهایت پیکان تهران دیدارهای حساسی را برگزار کند تا بالاخره تکلیف ماندن و یا نماندن تیم شهرداری اردبیل مشخص شود.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در روز سرنوشت‌ساز 27 اردیبهشت‌ماه تیم شهرداری اردبیل در بازی پایانی خود در تهران در حالی به مصاف پیکان صدرنشین لیگ آزادگان می‌رود که حکم بقا یا افتادن این تیم به لیگ دسته دو رقم خواهد خورد که باید منتظر ماند و دید احد شیخ‌لاری تیم هفدهم لیگ آزادگان را می‌تواند از خطر سقوط به دسته پایین‌تر نگه دارد و یا شیخ‌لاری نیز قربانی سقوط تیم شهرداری به لیگ دسته دو خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار