تیم شهرداری اردبیل به مصاف مس می‌رود

هفته سی‌ام لیگ آزادگان فردا در حالی پیگیری می‌شود که تیم بحران‌زده شهرداری اردبیل با سرمربی جدید خود باید به مصاف مس رفسنجانی برود که جزو تیم‌های بالانشین جدول است.
کد خبر: ۱۹۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸ 13 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در بازی حساس هفته سی‌ام لیگ دسته یک شهرداری اردبیل عصر فردا در رفسنجان به مصاف مسی می‌رود که در تب و تاب رسیدن به بالای جدول است تا خود را جزو مدعیان صعود به لیگ برتر حفظ کند.

تیم شهرداری اردبیل در یک هفته اخیر و بعد از شکست‌های پی‌در‌پی و استعفای سرمربی سابق خود محمد احمدزاده هفته پرالتهابی را سپری کرد اما با درایت مسئولان باشگاه و سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل بالاخره سرمربی جدید این تیم احد شیخ‌‌لاری هدایت سرخ‌پوشان اردبیل را عهده‌دار شد تا در بازی اول تیم شهرداری مقابل مس رفسنجان بر روی نیمکت این تیم بنشیند.

هر چند که سرمربی جدید در این دو روز نمی‌تواند کار خاص و تأثیرگذاری را در تیم شهرداری برای کسب نتیجه مناسب مقابل مس رفسنجان و در بازی خارج از خانه داشته باشد اما هواداران سرخ‌پوشان انتظار دارند تا این تیم در آخرین بازی سال 94 خود برای هواداران عیدی داده و در بازی خارج از خانه مس رفسنجان را متوقف کند.

تیم شهرداری اردبیل برای خارج شدن از وضعیت بحرانی نیاز جدی به کسب هر سه امتیاز این بازی خارج از خانه و در عین حال سخت و دشوار دارد اما باید منتظر ماند و دید بالاخره این تیم چه زمانی می‌خواهد از وضعیتی که به آن دچار شده خلاصی پیدا کند.

اولین بازی تیم شهرداری اردبیل در سال 95 نیز سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه در ورزشگاه تختی و مقابل گل‌گوهر سیرجان است تا این تیم در اولین بازی سال 95 خود در بازی خانگی بتواند دل هواداران را شاد کند.

بازی فردای شهرداری مقابل مس رفسنجان در حالی برگزار می‌شود که تیم شهرداری هفته گذشته در بازی خانگی خود دو بر صفر مغلوب ماشین‌سازی تبریز شده اما تیم مس رفسنجان دو بر یک دربی کرمان را مقابل مس کرمان برده و توانسته در جدول رده‌بندی در جایگاه هفتم قرار گیرد.

تیم شهرداری اردبیل در حال حاضر از 29 بازی 29 امتیاز به دست آورده و در جایگاه هفدهم لیگ آزادگان قرار دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار