محسن رضایی: عربستان از سکوت ایران بترسد

کد خبر: ۱۹۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰ 14 March 2016
به گزارش تابناک یزد، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جنایت ها و تجاوزگری های عربستان در سالهای اخیر، به آنان هشدار داد خویشتنداری ایران همیشگی نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌ رسانی دکتر رضایی، این یادداشت که در قالب یک پست اینستاگرامی منتشر شده به شرح زیر می باشد:

عربستان از سکوت ایران بترسد!

در دو سال اخیر، رژیم آل سعود دیوانه‌وار به  تجاوزگری‌هایی در منطقه دست‌زده است. میلیون‌ها نفر را آواره و ده‌ها هزار نفر را کشته و زخمی کرده است.

اخیراً وزیر امور خارجه عربستان، کشور عراق را تهدید نموده است که نیروهای خود را از طریق بصره به سوریه خواهد برد! یعنی هم‌زمان به عراق و سوریه تجاوز کند و خود را به مرزهای ایران برساند!

هرچند ما دشمن اصلی خود را آمریکا و رژیم صهیونیستی می دانیم، اما به سعودی ها هشدار می دهیم: از سکوت و خویشتنداری ایران بترسد و درصورتی‌که عربستان به این تجاوزگری‌ها ادامه دهد به‌شدت تنبیه خواهد شد.

رضایی: عربستان از سکوت ایران بترسد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
خویشتن داری ما باید زمانی که شرطه های عربستان به زائرین ما تجاوز کردند تمام می شد.باید زمانی که 400 زائر ما بر اثر بی کفایتی آل سعود ( شاید هم نقشه قبلی) مظلومانه با لب تشنه پر کشیدند تمام می شد.زمانی که عربستان تمام سعی خود را بکار می برد تا علیه ایران قطعنامه ها و محکومیت صادر کند و با دادن پول مفت به کشورهای نقطه ای در جهان آنها را علیه ما بکند تمام می شد. سالها قبل از این حوادث منطقه ای زمانی موضوع انشائی را نوشتم با مضمون این که: بزرگترین دشمن ایران کیست؟! همه نوشته بودند آمریکا-انگلیس یا اسرائیل - ولی من نوشته بودم: عربستان سعودی! و علت آن را هم بیان کردم: (همیشه در طول تاریخ دشمنی که با انگیزه مذهبی به جنگ دین و اعتقادات کشوری می رود به مراتب خطرناکتر است از دشمنی که صرفا برای تصرف شهرها و منابع اقتصادی کشور دیگر اقدام می کند. سرزمین ایران حمله های مرگبار و گسترده ای( اسکندر-چنگیز -هولاکو-تیمور-افغان-عثمانی-روس-انگلیس- عراق و...) را در طول تاریخ از سر گذارنده و همه آن ها بعد از مدتی با پس گرفتن دوباره شهرها و سرزمین های اشغالی پایان گرفته ولی آثار یورش اعراب که دین- فرهنگ- تمدن -اخلاق و هویت ما را نشانه رفت هنوز بعد از قرن ها دست از سر این سرزمین بر نداشته و به جرات می توان گفت که ایران هنوز به نوعی مستعمره اعراب است).عراق و سوریه قرن ها جزو عثمانی بودند ولی امروزه 2 کشور مستقل هستند. کشتار و اعمال ددمنشانه ای که داعش به نام دین در این کشورها به راه انداخته وجان و مال و ناموس مردم را بر خود حلال کرده هیچ وقت استعمارگرانی که حضور داشتند بر این دو ملت روا نداشته بودند.زبانم لال- خدا نکند دوباره زمانی عربستان بر ایران مستولی شود چنان دماری از ملت ایران در بیاورد که آن سرش ناپیدا! ولی آمریکا و انگلیس و اسرائیل به خاطر آب و خاک و نفت اشغال گیری می کنند و با دین و اعتقادات کار ندارند. روایت تاریخی ست زمانی که انگلیس در ایران حضور داشت نوای اذان از یک مساجد بلند شد. سفیر تازه وارد انگلیس متعجبانه پرسید: این صدای چیست ؟ گفتند: صدای اذان مسلمانان است قربان. پرسید: به تاج و تخت ملکه آسیب نمی رساند؟ گفتند: نه. سفیر نفس راحتی کشید و گفت: پس بگذارید هر چقدر دلش میخواهد نعره بزند.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار