جمع‌آوری روزانه 250 تن زباله در شرق نوشهر

بخشدار مرکزی نوشهر از جمع‌آوری روزانه 250 تن زباله در ایام نوروز در شرق نوشهر خبر داد.
کد خبر: ۲۰۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰ 21 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، مصدق آزادیان امشب در حاشیه بازدید از محور شرقی نوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بخش مرکزی داری 45 کیلومتر نوار ساحلی و 35 هزار خانوار خوش‌نشین که اکثریت آنها نیز مستقر شدند، گفت: تا این لحظه تعداد 60 هزار خانوار خوش‌نشین و حدود 200 هزار نفر جمعیت در قالب ویلاها، مجتمع‌های مسکونی و شهرک‌ها در سطح روستاهای بخش مرکزی نوشهر اسکان دارند.

وی با بیان اینکه جمعیت فعلی بخش مرکزی نوشهر در ایام نوروز تا 3 برابر جمعیت بومیان افزایش یافته است، افزود: در طول ایام نوروز بخش مرکزی نوشهر با استفاده از 33 خودروی مخصوص جمع‌آوری و حمل زباله روزانه بیش از 250 تن زباله جمع‌آوری و از منطقه خارج می‌شود.

بخشدار مرکزی نوشهر بیان کرد: با تلاش و تدبیر همه دستگاه‌ها و شوراها و دهیاران منطقه در بحث آب، آرد، نان و سایر خدمات عمومی نیز برای این جمعیت شناور اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است و همه چیز در شرایط کاملاً خوب و مساعدی قرار دارد و هیچ کمبودی وجود ندارد.

آزادیان مهم‌ترین مسئله این روزهای بخش مرکزی نوشهر را افزایش تولید زباله عنوان و تصریح کرد: تعدادی از روستا‌های بخش مرکزی از داشتن خودروهای مخصوص جمع‌آوری زباله محروم هستند و از طرفی دیگر میزان تولید زباله روزانه به‌خاطر خانوارهای اسکان یافته افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: حجم سرویس خدمات در زمینه جمع‌آوری زباله‌ها در ایام نوروز چندبرابر شده است و جمع‌آوری زباله با همت و تلاش مضاعف در حال انجام است.

بخشدار مرکزی نوشهر با بیان اینکه علاوه بر جمعیت خوش‎نشین، بخش زیادی از جمعیت در مناطق و اماکن تفریحی و توریستی و مراکز تفرجگاهی مانند سی‌سنگان، سد خاکی آویدر اسکان یافته‌اند، گفت: خدمات‌دهی دراین حوزه نیز با جدیت و پشتکار انجام می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار