تلاش شهرداری اردبیل برای خروج از بحران

هفته سی‌ و یکم لیگ آزادگان در حالی فردا در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که در اردبیل تیم شهرداری این شهر برای خروج از بحران به کسب هر سه امتیاز بازی خانگی مقابل گل‌گهر سیرجان نیاز مبرم دارد.
کد خبر: ۲۰۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹ 27 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در بازی فردا از ساعت 16:15 دقیقه تیم شهرداری اردبیل در ورزشگاه تختی این شهر در اولین بازی در سال نو به مصاف تیم گل‌گهر سیرجان می‌رود.

تیم شهرداری اردبیل بعد از کسب نتایج ضعیف و باخت‌های پی در پی چند روز قبل از سال جدید، احد شیخ‌لاری را به عنوان سرمربی جدید جایگزین محمد احمدزاده کرد تا در هشت بازی باقی‌مانده بتواند به بقا در لیگ یک فکر کند.

بازی فردای این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان را مهدی مرجان‌زاده به عنوان داور وسط، علی دودانگه، محسن سلطانی و سعید وفاپیشه قضاوت خواهند کرد.

تیم شهرداری اردبیل در حالی در سال جدید می‌خواهد به هواداران خود عیدی بدهد که این تیم در بازی‌های باقی‌مانده لیگ آزادگان نیاز مبرم به برد دارد تا خود را از قعر جدول نجات داده و به فکر بقا در لیگ آزادگان باشد.

تیم شهرداری در لیگ گذشته در بالای جدول قرار داشت و در لیگ امسال با تغییر سه مربی حال و روز خوشی ندارد و هم اکنون با کسب 30 امتیاز از 30 بازی در رده 18 لیگ 20 تیمی آزادگان قرار دارد و باید در بازی‌های باقی‌مانده که چهار بازی خانگی و چهار بازی از خارج از خانه است از تمام بازی‌ها امتیاز کسب کند تا بتواند در لیگ آزادگان ماندگار باشد.

سرخ‌پوشان اردبیلی در حالی اولین بازی و استارت خود را در سال 95 می‌زنند که این تیم با همراهی هواداران خون‌گرم خود و سرمربی جدید به دنبال کسب نتایج متفاوت است تا در لیگ آزادگان حیات مجدد پیدا کرده و ماندگار شود.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، هواداران این تیم باید فردا در بازی این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان سنگ تمام بگذارند تا با برد شیرین عیدی واقعی گرفته و امیدوار به بازی‌های بعدی باشد.

تیم شهرداری اردبیل قرار است در فروردین و اردیبهشت‌ماه به مصاف تیم‌هایی همچون آلومینیوم هرمزگان، خیبر خرم‌آباد، فولاد یزد، آلومینیوم اراک، صنعت نفت آبادان، خونه به خونه و پیکان تهران برود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار