انجام ۸۰۰ نفر روز تبلیغ در شهر بهار

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهر بهار از انجام 800 نفرروز تبلیغ در ایام فاطمیه دوم در شهر بهار خبر داد.
کد خبر: ۲۰۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵ 05 April 2016

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهر بهار از انجام 800 نفرروز تبلیغ در ایام فاطمیه دوم در شهر بهار خبر داد.

به گزارش  فارس، حجت‌الاسلام محمد جمشیدی در حاشیه دیدار با امام جمعه بهار با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در پرورش فکری و اعتقادی جامعه اظهار کرد: تعظیم شعائر اسلامی بستر مناسبی در راستای ترویج و تعلیم معارف اسلامی در جامعه است.

وی تصریح کرد: حضور پررنگ و فعال نهادهای فرهنگی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی در غنی‌سازی محتوای مراسم اعتکاف، موجب افزایش سطح کمی و اثرگذاری این سنت حسنه خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهر بهار با اشاره به در پیش بودن مراسم اعتکاف ماه رجب، یادآور شد: اداره تبلیغات اسلامی در راستای غنی‌سازی محتوای مراسم معنوی اعتکاف علاوه بر انجام برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی، برنامه‌های قرآنی از جمله اجرای زنده تلاوت قرآن و اذان، جلسات اصلاح قرائت نماز، اجرای تلاوت عمومی و ختم قرآن کریم را در دستور کار قرار داده است.

وی از انجام 800 نفرروز تبلیغ در ایام فاطمیه دوم در شهر بهار خبر داد و گفت: در دهه دوم فاطمیه 80 مبلغ و مبلغه مقیم در مناطق مختلف شهرستان بهار به تبیین ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و عاطفی ام‌الائمه در مساجد و محافل دینی پرداختند.

جمشیدی با بیان اینکه اعزام مبلغ دهه دوم فاطمیه سال جاری نسبت به اعزام مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش داشت، گفت: این تعداد مبلغ شامل روحانیون اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، طرح هجرت کوتاه مدت قم، سازمان اوقاف، مبلغان مقیم و طلاب واجد شرایط مدرسه علمیه آیت‌الله بهاری بودند که در مساجد و هیئات مذهبی شهر و روستا در دهه دوم فاطمیه به ترویج احکام اسلام پرداختند.

وی با بیان اینکه با دستورالعمل اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب می‌توان در مقابل تحریم‍ها مصون شد، گفت: بیکاری، گرانی، تورم، فقر و آسیب‌های اجتماعی، همگی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و توان داخلی حل می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار