شهرداری اردبیل باید به جایگاه واقعی برسد

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با اشاره به برد پرگل این تیم در برابر تیم آلومینیوم گفت: بر این باور هستم که تیم شهرداری با توجه به ظرفیت‌های موجود باید به جایگاه واقعی خود برسد.
کد خبر: ۲۰۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷ 05 April 2016

به گزارشخبرنگار مهر، احد شیخ‌لاری شامگاه دوشنبه در کنفرانس خبری پایان بازی دو تیم شهرداری اردبیل و آلومینیوم هرمزگان اضافه کرد: رسیدن به جایگاه لایق ممکن نیست مگر با تلاش، تمرین، انگیزه تیمی و حمایت همه جانبه که از مسئولان، باشگاه تا هواداران انتظار داریم.

وی با بیان اینکه اگر حمایت و پشتوانه لازم از تیم شهرداری اردبیل صورت گیرد در هفته های آینده نیز شاهد تداوم موفقیت های فعلی خواهیم بود، ادامه داد: بقا تیم در لیگ در گرو حمایت و پشتیبانی در تمام زمینه ها است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با مهم برشمردن حمایت مردم و هواداران در بازی های باقی مانده این تیم در لیگ متذکر شد: انتظار داریم که در بازی هفته آینده و در مقابل خیبر حمایت هواداران را به عنوان یار دوازدهم شاهد باشیم.

وی در خصوص مسایل فنی بازی دو تیم شهرداری و آلومینیوم تصریح کرد: در این بازی برای برد به میدان رفته بودیم و انگیزه و اراده قوی برای کسب سه امتیاز را داشتیم.

شیخ لاری با بیان اینکه در دیدار هفته قبل در مقابل گل گهر نیز با انگیزه برد وارد میدان شده بودیم اما با بدشانسی به تساوی رسیدیم، بیان داشت: تفاوت هفته قبل و این هفته این بود که ضربات آخر ما در بازی با آلومینیوم به ثمر نشست.

وی در مورد بازی بازیکنان تیم شهرداری نیز عنوان کرد: از مسایل فنی بازی کاملا راضی نیستم اما بازیکنانم تمام تلاش خود را انجام داده و خوب بازی کردند و در ضربات آخر دقت کافی را داشتند.

این سرمربی تیم شهرداری اردبیل با ابراز رضایت از نتیجه بازی اضافه کرد: تیم آلومینیوم تیم بسیار خوبی بود و بازی آنها با جایگاه فعلی این تیم اصلا همخوانی ندارد، ما در این بازی آنها را غافلگیر کردیم.

وی در زمینه بهره گیری از بازیکنان جوان در این دیدار تاکید کرد که این بازیکنان در طول تمرینات شایستگی خود را نشان داده بودند و در بازی امروز نیز عملکرد بسیار خوبی داشتند، امیدوارم این روند تداوم داشته باشد تا ما نیز به جوانان بیشتری میدان بدهیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار