فرار از سقوط با برد خانگی برای شهرداری اردبیل

هفته‌های پایانی لیگ آزادگان برای تیم شهرداری اردبیل حکم بقا یا سقوط را دارد که این تیم برای فرار از سقوط به برد خانگی فردا مقابل خیبر خرم‌آباد می‌اندیشد.
کد خبر: ۲۰۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸ 10 April 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در آخرین تمرین تیم شهرداری اردبیل برای بازی عصر فردا مقابل تیم خیبر خرم‌آباد سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: ما در 6 بازی باقی‌مانده که در حقیقت حکم فینال را برای ما دارد باید به کسب حداکثر امتیاز تلاش کنیم.

احد شیخ‌لاری تصریح کرد: بازی با خیبر خرم‌آباد سخت به نظر می‌رسد اما بازیکنان شهرداری اردبیل مصمم هستند تا با تکرار برد شیرین هفته گذشته دل هواداران را بعد از هفته‌ها نتایج ضعیف به دست آورند.

وی گفت:‌ ما برای بازی عصر فردا تدبیری خوب اندیشیدیم تا بتوانیم حریف سرسخت خودمان را شکست داده و هر سه امتیاز بازی را به دست‌ آوریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل افزود: تیم شهرداری اردبیل تمرینات خوبی را بعد از برد روحیه‌بخش هفته گذشته در هرمزگان انجام داده که امیدواریم فردا با حضور گرم هواداران تیم شهرداری بتوانیم برد ارزشمندی را مقابل حریف سرسخت خود به دست آوریم.

با حساس‌تر شدن بازی‌های لیگ دسته یک به مانند لیگ آزادگان که در هفته‌های پایانی حساسیت‌ها به اوج می‌رسد تیم‌های بالانشین برای صعود به لیگ برتر و قعرنشین نیز به فکر فرار از سقوط خود به لیگ پایین‌تر هستند که در این بین شهرداری اردبیل به رغم از دست دادن فرصت‌های متعدد چشم امید به 6 بازی باقی‌مانده دارد که هر یک از این بازی‌ها می‌تواند حکم فینال را برای تیم شهرداری اردبیل به همراه داشته باشد که باید دید از فرصت پیش آمده این تیم بهره لازم را برای بقا و ماندن در لیگ آزادگان انجام می‌دهد یا این فرصت‌های حیاتی را نیز از دست می‌دهد.

تیم فوتبال شهرداری اردبیل در هفته سی و سوم لیگ آزادگان فردا از ساعت 16:30 دقیقه در ورزشگاه تختی اردبیل به مصاف خیبر خرم‌آباد می‌رود تا جدال سخت دو تیم پایین جدول اتفاق بیفتد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار