رییس اتحادیه گلخانه داران خوزستان عنوان کرد:

همه گلخانه های استان ورشکسته شده اند

رییس اتحادیه گلخانه داران صیفی جات خوزستان گفت: هم اکنون بیش از150 گلخانه غیر فعال در استان داریم و همه ورشکست شده اند.
کد خبر: ۲۱۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 17 April 2016
به گزارش تابناک خوزستان؛ قاسم شریفی پیش از ظهر امروز شنبه در مراسم انعقاد تفاهم نامه اتاق تعاون و شرکت مشاوران بازرگانی هلند در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه جتماعی خوزستان اظهار کرد: بسیاری از سازمان ها پشتیبانی لازم را از گلخانه داران نکردند به همین خاطر گلخانه های خوزستان در وضعیت وخیمی بسر می برند.

وی افزود: هم اکنون بیش از150 گلخانه غیر فعال در استان داریم و همه ورشکست شده اند.

رییس اتحادیه گلخانه داران صیفی جات خوزستان تصریح کرد: باید واقع بین باشیم و به صرف حرف زدن درباره اجرای طرح های گلخانه ای و این که یک شرکت  بیاید سود ببرد و یکی هم مشاوره بدهد باید همه باید در این زمینه با هم همسو باشیم.

شریفی ادامه داد: اگر می خواهید کمکی به خوزستان بکنید حداقل یک گلخانه به صورت پایلوت در خوزستان احداث شود که اعضای اتحادیه این پایلوت را ببینند که ما طبق همین پایلوت عمل کنیم.

وی عنوان کرد: در غیر این صورت اینکه خودمان را دور بزنیم و در هر شهرک چند گلخانه بزنیم فایده نخواهد داشت و قطعا این شهرک ها به دلیل دمای بالای استان، آب شور و تزریق کودهایغیر استاندارد در آینده غیر فعال خواهند شد.
رییس اتحادیه گلخانه داران صیفی جات خوزستان اضافه کرد: ما می توانیم زمین را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهیم چون مشکل اصلی ما دمای بالا است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار