نماینده منتخب مردم ملکان خواستار شد:

تعامل و همکاری بین نمایندگان شهرهای جنوب استان آذربایجان شرقی

نماینده منتخب مردم ملکان همه آحاد مردم را همچون مرحله اول جهت شرکت حداکثری در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.
کد خبر: ۲۱۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴ 17 April 2016
نماینده منتخب مردم ملکان همه آحاد مردم را  همچون مرحله اول جهت شرکت حداکثری در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.
سلمان خدادادی در جمع مراغه ای های مقیم تهران افزود: انصافا حضور ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی در انتخابات هفتم اسفند بی نظیر و حماسی بود.
و افزود: شرکت در انتخابات باعث شکست توطئه های استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده و اعلام حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف و وفاداری به رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.
وی افزود: مهم این است که مردم به کسی رای دهند که ولایت مدار بوده و در خط انقلاب و رهبری قدم برداشته و برای توسعه و شکوفایی مملکت تلاش نماید.
خدادادی با اشاره به برگزاری انتخابات مرحله دوم در برخی حوزه های انتخابیه در استان از جمله حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر، شرکت گسترده و حداکثری در انتخابات مرحله دوم را خواستار شد و ادامه داد: انتخاب مردم مراغه مورد احترام بوده و هر کس پیروز و برنده انتخابات در این حوزه باشد نمایندگان منطقه نیز با او همکاری خواهند کرد.
وی بر تعامل و همکاری نمایندگان شهرهای مراغه،بناب،ملکان و هشترود جهت توسعه و سازندگی 5 شهرستان جنوب آذربایجان شرقی تاکید کرد و اظهار کرد: با توجه به وجود پتانسیل های لازم و موقعیت صنعتی و کشاورزی و همچنین وجود جوانان تحصیل کرده و بااستعداد زمینه برای رشد و شکوفایی و توسعه در این شهرها فراهم می باشد.
گفتنی است: بمنظور همفکری و فراهم نمودن زمینه های رشد و توسعه در شهرهای جنوب استان آذربایجان شرقی جلسه ای با حضور مراغه ای های مقیم تهران در تهران برگزار گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار