مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم خبر داد

تخریب 20 حلقه چاه غیرمجاز ذغال در قم

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: 20 حلقه چاه غیرمجاز ذغال در منطقه‌ای غیرقابل دسترسی در قم شناسایی و با اخذ دستور مقام قضایی تخریب شد.
کد خبر: ۲۲۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵ 30 April 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قم، سیدرحمان دانیالی با اشاره به اقدامات این اداره‌کل در راستای مقابله با واحدهای آلاینده غیرمجاز اظهار کرد: براساس گزارش‌های مردمی و بازدید کارشناسان، بیش از 20 حلقه چاه ذغال در زمینی به وسعت 10 هکتار در منطقه‌ای غیرقابل دسترسی در جاده کاشان شناسایی شد.

وی افزود: این چاه‌های غیرمجاز که مخفیانه به تهیه و تولید ذغال مشغول بوده و آلودگی‌های شدید زیست محیطی ایجاد کرده بودند، پس از شناسایی و اخطار به صاحبان چاه‌ها برای جمع‌آوری وسایل و تجهیزات خود، با اخذ دستور مقام قضایی و با حضور نیروی انتظامی تخریب شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم تصریح کرد: مدیریت عالی استان برای مقابله با واحدهای آلاینده غیرمجاز به ویژه کوره‌های ذوب سرب و چاه‌های ذغال بسیار جدی بوده و قطعاً بدون اغماض با این واحدها مقابله خواهد کرد و ضروری است صاحبان این مشاغل برای جلوگیری از هرگونه ضرر و زیان هرچه سریع‌تر نسبت به جمع‌آوری واحدهای خود اقدام کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار