علی دایی تماشاگر بازی شهرداری با خونه به خونه بابل

تیم فوتبال شهرداری اردبیل در حساس‌ترین بازی لیگ آزادگان در حالی به مصاف خونه به خونه بابل می‌رود که قرار است اسطوره و آقای گل فوتبال جهان علی دایی از تیم شهر خود حمایت کند.
کد خبر: ۲۲۶۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 08 May 2016

تیم بحران‌زده شهرداری اردبیل که با قهر احد شیخ‌لاری سرمربی خود وضعیت نامناسبی را در آستانه بازی حساس مقابل خونه به خونه بابل دارد، با تکیه بر توان مربیان بومی و کادر فنی پس فردا به مصاف تیم بالانشین خونه به خونه بابل می‌رود که تماشای این بازی حساس در استادیوم تختی اردبیل رایگان اعلام شده است.

تیم فوتبال شهرداری اردبیل در دو هفته پایانی لیگ آزادگان برای ماندن در لیگ دسته یک دو بازی حساس و حیاتی را مقابل خونه به خونه و پیکان تهران به عنوان صدرنشین لیگ آزادگان دارد که در صورت پیروزی در این بازی‌ها و لغزش حریفان خود گیتی‌پسند و پارسه تهران می‌تواند بقا خود را در لیگ آزادگان رقم زده و از افتادن به لیگ دسته دوم نجات پیدا کند.

احد شیخ‌لاری سرمربی تیم شهرداری اردبیل به دلیل اختلاف با مدیران باشگاه شهرداری از روز چهارشنبه هفته گذشته به نشانه قهر اردوی تیم را رها کرده و تیم شهرداری قرار است در بازی‌های باقی‌مانده بدون سرمربی و با هدایت کادر فنی لیگ را به سرانجام برساند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار