خبر خوش برای شرکت های سرمایه گذار؛

معافیت مالیات بر ارزش افزوده در بندر امیر آباد

مناطق ویژه اقتصادی با هدف پشتیبانی ازفعالیتهای اقتصادی وبرقراری ارتباطات بین المللی وتحرک در اقتصاد منطقه ای و تولید و پردازش کالا ، صادرات مجدد و همچنین ترانزیت و ترانشیپ کالا و ایجاد اشتغال مولد و جلب و تشویق سرمایه گذاری داخلی و خارجی و با...
کد خبر: ۲۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 15 April 2015
معافیت مالیات ارزش افزوده شامل شرکتهای سرمایه گذار و ترمینال اپراتورهای بندر امیر آباد می شود
از این پس کلیه شرکتهای سرمایه گذار و بهره برداران ترمینالهای منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد از معافیت مالیاتی و عوارض ارزش افزوده برخوردار می شوند .

به گزارش تابناک علی خدمتگزار مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد با اعلام این خبر گفت : به دنبال مجوزسازمان امور مالیاتی مبنی بر برخورداری فعالان اقتصادی و شرکتهای سرمایه گذار و بهره برداران ترمینال و طرف قرارداد مستقیم با بندر از معافیت مالیاتی و عوارض ارزش افزوده ، بهره برداران می توانند با تکمیل فرم های مربوطه از این مزیت برخوردار شوند .
وی با اشاره به اینکه ورود وخروج کالا بدون پرداخت عوارض گمرکی وسود بازرگانی ، معافیت گمرکی برای ورود کالاهای ساخته شده درمنطقه ویژه به داخل کشوربه میزان ارزش افزوده و امکان تبدیل وبسته بندی کالاها جهت صادرات مجدد و فعالیتهای ارزش افزوده از جمله مزایای مناطق ویژه اقتصادی می باشد خاطر نشان کرد ؛ به دنبال درخواست بهره برداران در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد و تایید آن ، از این پس هیچگونه مالیات بر ارزش افزوده از آنان دریافت نمی گردد .
وی در ادامه با تا کید بر اینکه مناطق ویژه اقتصادی با هدف پشتیبانی ازفعالیتهای اقتصادی وبرقراری ارتباطات بین المللی وتحرک دراقتصاد منطقه ای وتولیدوپردازش کالا ، صادرات مجددوهمچنین ترانزیت وترانشیپ کالا و ایجاداشتغال مولد وجلب وتشویق سرمایه گذاری داخلی وخارجی و با بهره گیری از امتیازات وتسهیلاتی چون معافیت ازمالیات وعوارض ارزش افزوده ، نقش بسزایی در رشد اقتصادی منطق و کشور دارند .
وی با اشاره به بندر امیر آباد بعنوان تنها بندر نسل سومی کشور بر فعالیت سرمایه گذاران در زمینه های مختلف اشاره کرد و از سرمایه گذاری 4 هزار و 20 میلیارد ریالی بخش خصوصی از ابتدای تاسیس منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد تا کنون خبر داد .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار