اصناف، سهم بزرگی در تولید امنیت جامعه دارد

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: اصناف سهم بزرگی در تولید امنیت جامعه داشته و تعامل بین نیروی انتظامی و اصناف نقش موثری در کاهش جرائم دارد.
کد خبر: ۲۶۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲ 31 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبر نگار مهر، سرهنگ رسول فراهانی ظهر یکشنبه در دیدار با رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت  و رئیس اتاق اصناف شهرستان تاکستان ضمن تاکید بر گسترش و تعمیق روابط و تعاملات و ایجاد همدلی بین نیروی انتظامی و اصناف در پیشگیری از جرائم گفت: اصناف نقش اساسی در ارتقا احساس آرامش و آسایش شهروندان داشته و امروز پلیس این توفیق را دارد با همکاری اصناف در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی اقدامات موثری انجام دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان تعامل مطلوب و سازنده فی ما بین اصناف و پلیس را گامی مهم در کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی دانست و اظهار داشت: اهتمام جدی به امر پیشگیری از جرایم خصوصاً سرقت به مراتب آسانتر و کم هزینه تر بوده که اصناف می توانند با توجه جدی به هشدار های انتظامی و کاربردی ساختن آموزش های همگانی و از همه مهمتر مشارکت مطلوب با پلیس بسترهای بروز جرایم را از بین ببرند.

وی به نقش اصناف در ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه اشاره کرد و گفت: اصناف در واقع از مهمترین ارکان توسعه امنیت در جامعه به شمار می آیند و می توان بسیاری از مشکلات در حوزه امنیت اخلاقی و اجتماعی را با همکاری همین اصناف و بازاریان برطرف کرد.

در ادامه این نشست رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نیز با قدردانی از اقدامات مطلوب و موثر مجموعه فرماندهی انتظامی در حوزه تأمین نظم و امنیت و افزایش احساس آرامش عمومی، بر ضرورت تعمیق روابط سازنده فی مابین اصناف و پلیس تأکید کرد و بیان داشت :مسلما انجام فعالیت های اقتصادی بدون امنیت امکان پذیر نبوده و ما  امیدواریم با تعامل مطلوب گام های مهمی در ارتقای امنیت اجتماعی برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار