دشمن با جنگ اقتصادی در صدد آسیب به نظام اسلامی است

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: جنگ اقتصادی از حربه های جدید دشمنان برای آسیب زدن به نظام اسلامی و فشار به مردم برای ایجاد نارضایتی است.
کد خبر: ۲۷۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 04 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، علی حسن پور ظهر پنجشنبه در یادوراه ۱۷۲ شهید اصناف شهرستان قزوین که در مسجد آقاسیدعلی قزوین برگزار شد اظهارداشت: وقتی دشمنان از رسیدن به اهداف خود در جنگ تحمیلی دست نیافتند نقشه های دیگری را پیاده کردند تا به مردم فشار بیاورند.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور تصریح کرد: امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن قرار داریم و دشمن درصدد است با این اهرم کشورمان را تحت فشار قرار دهد و با فریب و نیرنگ به وحدت ما آسیب برساند.

وی اضافه کرد: در موضوع برجام قرار نیست به ما کمک اقتصادی کنند بلکه بهانه ای پیدا کرده اند تا ما را از مسیر اقتدار سیاسی و دفاعی بازدارند و به استقلال کشور آسیب برسانند.

حسن پور اضافه کرد: امنیت و آسایش امروز جمهوری اسلامی مدیون از خودگذشتگی شهدای دوران دفاع مقدس است و همه وظیفه داریم قدردان خون شهدا باشیم.

وی با اشاره به آیات قرآنی تصریح کرد: تنها معامله ای که هیچ ضرری ندارد تجارت با خداست و در مسیر شهادت خداوند با اولین قطره خون شهیدی که برزمین ریخته می شود تمام گناهانش را می بخشد.

ریس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور اضافه کرد: در شرایط حساس کنونی دشمنان نقاط ضعف اقتصادی ما را شناسایی کرده و با بررسی کارشناسی برنامه مدونی را برای سوء استفاده های هدفمند پیش بینی کرده اند که اگر هوشیار نباشیم متضرر می شویم.

وی گفت: اصناف و بازاریان وظیفه دارنداقتصاد مقاومتی را خوب بشناسند و در مسیر تحقق منویات رهبری گام بردارند تا اهداف دشمن به نتیجه نرسد.

حسن پور اظهارداشت: یکی ازعوامل مهم در اجرایی شدن اهداف اقتصاد مقاومتی اتکا به توانمندی های کشور، حمایت ازتولید داخلی و شناسایی ظرفیت های مغفول مانده است.

وی اضافه کرد: همه باید با عزم جدی باور داشته باشیم که می توانیم روی پای خود بایستیم.

وی تصریح کرد: دفاع از آرمان های شهدا در تمامی مراحل ضرورتی اجتناب ناپذیر است و همه باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند و مروج فرهنگ ایثار و شهادت باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار