قدردانی امام جمعه ساری از امدادرسانی به طوفان زدگان

نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری از مسئولان کشوری و استانی به خاطر رسیدگی سریع به مشکلات طوفان زدگان اخیر استان قدردانی کرد.
کد خبر: ۲۹۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴ 09 September 2016

به گزارش تابناک مازندران،  آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری به سفر دستیار ویژه رئیس جمهوری برای دلجویی از طوفان زدگان مازندران اشاره کرد و گفت که این گونه مشکلات مردم را دیدن و رسیدگی کردن، جای قدردانی دارد.

وی خدمتگزاری صادقانه به مردم را مهم ترین ویژگی برای مسئولان دانست و افزود: خسارت های زیادی بر اثر طوفان هفته پیش به مردم مازندران وارد شد که لازم است این خسارت ها جبران شود.
 
 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت : انتظار است مسئولان کشوری و استانی همچنان که در خدمت رسانی به طوفان زدگان تاکنون عمل کردند، به وعده هایی که در این زمینه دادند نیز به همین گونه عمل کنند .
طوفانی که با سرعت 90 تا 110 کیلومتر بر ساعت، جمعه 12 شهریورماه جاری مازندران را در نوردید، بر اساس اعلام مراجع رسمی 13 شهرستان و بیش از 200 روستا را تحت تاثیر قرار داد.

بیشترین خسارت طوفان اخیر به شهرستان های آمل ، قائمشهر و بابل و به بخش ساختمانی و شبکه برق و مخابرات وارد شد.
 
 

** گفتن واقعیات به مردم
امام جمعه ساری همچنین بر ضرورت گفتن واقعیات جامعه به مردم تاکید کرد و خواستار ارائه آمارهای درست به مردم شد.

وی گفت : بعضی موارد گزارش هایی داده می شود که نشان می دهد وضعیت رضایت بخش است در حالی که در عمل هیچ اتفاقی نیفتاده که باید دقت کرد این گونه گزارش ها مردم را دلسرد می کند.
 
 

آیت الله طبرسی خدمتگزاری صادقانه به مردم را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود : خدمات شایان توجهی در چهار دهه گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی به جامعه ارائه شده که جای قدردانی دارد .

خطیب جمعه ساری با تاکید بر حفظ عزت و جایگاه جمهوری اسلامی ایران گفت : اگر ببینم وجود من برای این نظام مردم سالاری دینی مضر است، بلافاصله جایگاهم را به دیگری واگذار خواهم کرد.
 
 

او با بیان اینکه استقرار جمهوری اسلامی ایران حاصل خون هزاران شهید است، یادآور شد : عدم خدمتگزاری و نداشتن صداقت موجب دلسردی مردم از انقلاب خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی مازندران به حفظ تقوا در تمام شئون زندگی تاکید کرد و گفت: با رعایت این فرمان الهی، عمل به واجبات و پرهیز از محرمات دیگر شاهد رانت خواری، اختلاس و ... نخواهیم بود.
 
 

خطیب جمعه ساری همچنین بر ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی توسط عموم مردم تاکید کرد و افزود: مازندران با توجه به ماهیت کشاورزی، گردشگری و صنایع باید در اجرای شعار سال و فرمان رهبر معظم انقلاب پیشتاز باشد.

آیت الله طبرسی همچنین خواهان ایجاد صنایع کوچک در مازندران شد و گفت: در این صورت می توانیم از آمار بیکاری در استان بکاهیم.
 
 

وی قرار داشتن اقتصاد جهان در دست نااهلان را موجب جنایات بیشمار دانست و با بیان اینکه آمریکا 200میلیارد دلار اسلحه به عربستان سعودی فروخت، افزود : اگر این ثروت در اختیار انسان های صالح قرار می گرفت، دیگر شاهد فقر و گرسنگی نبودیم.
امام جمعه ساری به نخستین سالگرد شهدای منا اشاره کرد و گفت : برای تقویت اسلام همواره این مراسم باید در یاد و خاطره جهانیان زنده بماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار