تکذیب شایعه تعطیلی بازار در مازندران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: ضمن اعلام حمایت از بازاریان و اصناف به صراحت قانون اعلام می دارم تنها راه تعطیلی صنوف از راه و مسیر قانون امکان پذیر است.
کد خبر: ۳۰۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 09 October 2016
به گزارش تابناک مازندران،  محمد محمدپور عمران با اشاره به اینکه بازاریان پیش از انقلاب و در دوران پس از انقلاب نشان دادند که همواره پایبند شعائر اسلامی هستند، تصریح کرد: اصناف در سراسر مازندران در طول فعالیت خود به همگان ثابت کردند که در برپایی مراسمات مذهبی همواره نقش اثر گذار داشته و در تمامی لحظات حامی و پشتیبان بزرگان دینی و انقلاب اسلامی بوده اند.
 
وی ضمن تکذیب شایعه های مطرح شده در خصوص تعطیلی برخی واحدهای صنفی خاص گفت: اگر هم قرار باشد در زمانی مشخص کار واحدهای صنفی تعطیل شود تنها از راه و رسم قانون بوده ضمن آنکه بازاریان ما خودشان رعایت کننده شعائر دینی هستند.
 
محمدپور تصریح کرد: بر اساس بند م ماده 37 قانون نظام صنفی تعطیلی رسته های صنفی تنها با درخواست اتحادیه، پیشنهاد اتاق اصناف و تصویب در اجلاس اتاق اصناف و تصویب نهایی توسط کمیسیون نظارت بر اصناف امکان پذیر است.
 
وی در پایان از برگزاری مجالس مختلف عزاداری که توسط اصناف و بازاریان در دهه اول محرم در شهرستان های استان مازندران برگزار شد، تقدیر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار