در هفته دهم لیگ برتر فوتبال صورت می‌گیرد

میزبانی صبای قم از پدیده مشهد

صبای قم در ششمین بازی خانگی خود از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با انگیزه کسب دومین پیروزی خود پیش از سومین تعطیلی لیگ برابر تیم فوتبال پدیده خراسان صف‌آرایی می‌کند.
کد خبر: ۳۱۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۱ 24 October 2016
به گزارش تابناک قم، بازی‌های نیم‌فصل نخست از شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بعد از تعطیلی 28 روزه بین دیدارهای هفته چهارم تا پنجم و تعطیلی 23 روزه بین بازی‌های هفته هفتم تا هشتم، اکنون سومین تعطیلی متوالی خود را به دلیل بازی‌های تیم ملی فوتبال در پیش دارد و به همین دلیل بعد از هفته دهم لیگ برتر بار دیگر تیم‌ها به استراحت اجباری می‌روند.

این تعطیلی در واقع سومین وقفه متوالی طولانی مدت در بازی‌های لیگ شانزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور است که به دلیل حضور تیم‌های ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان در اردوی آماده‌سازی مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، در نظر گرفته شده است.

تیم ملی فوتبال در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه بعد از سه پیروزی ارزشمند مقابل تیم‌های ملی قطر، ازبکستان و کره جنوبی، از روز هشتم آبان ماه بار دیگر اردو می‌زند و طبق برنامه‌ریزی فیفا باید در پنجمین بازی خود از مقدماتی جام جهانی روز بیست و پنجم آبان ماه به مصاف تیم‌ ملی سوریه برود.

دیگر بازی پیش‌بینی شده برای تیم‌ ملی فوتبال در تعطیلی جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز یک مسابقه تدارکاتی است که البته پیش از مسابقه با سوریه در مقابل تیم ملی فوتبال عراق در روز نوزدهم آبان ماه به میزبانی کشور امارات به انجام خواهد رسید.

در این میان تیم فوتبال صبای قم در تیم ملی بزرگسالان دارای بازیکن ملی‌پوش نیست و با خیالی آسوده می‌تواند بعد از بازی هفته دهم نیم‌فصل نخست مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، با تمام مهره‌های خود در جام حذفی فوتبال به مصاف تیم شهدای گروس بیجار برود.

به هر حال شاگردان عبدالصمد مرفاوی باید ابتدا خود را برای بازی هفته یازدهم با پدیده خراسان و سپس برپایی سومین اردوی متوالی میان فصل آماده کنند چرا که بازی‌های مهمی پیش‌ رو دارند و البته چند مهره کلیدی صبای قم نیز آسیب دیده‌اند که در تطعیلی می‌توانند خود را به شرایط ایده‌آل برسانند.

مرفاوی و شاگردانش که کار آمادگی برای حضور در فصل شانزدهم لیگ برتر را بسیار دیرتر از سایر رقبا آغاز کرده‌اند و حتی در فاصله دو سه هفته به نخستین بازی خود در لیگ جدید وارد تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی شده‌اند، زمان زیادی نیاز داشتند تا به هماهنگی لازم برسند و در دو اردوی قبل تا حد زیادی به شرایط مطلوب رسیده‌اند.

تیم فوتبال صبای قم در هفته‌های سپری شده از نیم‌فصل نخست بازی‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا کنون پنج بازی خانگی انجام داده که در چهار بازی برابر تیم‌های صنعت‌نفت آبادان، ماشین‌سازی تبریز، ذوب‌آهن اصفهان و گسترش‌فولاد تبریز به تساوی رسیده و فقط تیم سایپا تهران را در هفته هفتم شکست داده است.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در هفته دهم از نیم فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر روز پنجشنبه ششم آبان ماه در ورزشگاه یادگار امام قم باید با تیم رده پانزدهم جدول رده‌بندی یعنی پدیده خراسان دیدار کنند، مسابقه‌ای که صبا می‌تواند از آن سه امتیاز بگیرد و با خیالی آسوده به تعطیلات برود.

صبایی‌ها بعد از آخرین برد خانگی در هفته هفتم مقابل سایپا تهران، اکنون قرار است از ساعت 16:45 دقیقه روز پنجشنبه ششم آبان ماه در ششمین بازی خانگی خود از تیمی که در نیم‌فصل پانزدهمین دوره لیگ برتر در قم آن را شکست داده و در مشهد با آن مساوی کرده یعنی پدیده خراسان پذیرایی کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار