شماره 64 نشریه چشم انداز اردبیل منتشر شد+فایل

شصت و چهارمین شماره نشریه سیاسی-فرهنگی چشم انداز اردبیل در منطقه شمالغرب کشور توزیع شد.
کد خبر: ۳۱۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰ 26 October 2016

به گزارش تابناک اردبیل، در این شماره مطلبی با عنوان "سرطان عامل قربانی 12 درصد جمعیت استان اردبیل" منتشر شده که با ارائه آمار و ارقام، مشخص می کند استان اردبیل در رتبه نخست مرگ و میر ناشی از سرطان معده،مری قرار دارد.

 
 

سرمقاله نویس این شماره از نشریه چشم انداز اردبیل هم در مقاله ای با عنوان"اقتصاد مقاومتی،الگویی الهام بخش" از عملکرد دولت در اجرایی کردن این مهم انتقاد کرده و با مهم خواندن سیاست های اقتصاد مقاومتی به عنوان الگویی الهام بخش از نظام اقتصاد اسلامی، بر ضرورت پیوستن مدیران میانی و اجرایی کشور به اقتصاد مقاومتی و آموزش های لازم به آنان دراین راستا و آشنایی هر چه بیشتر مدیران با ابعاد مهم و موثر اقتصاد مقاومتی برای تحرک و پویایی اقتصاد کشور تاکید دارد.

راه اندازی خط پروازی اردبیل- باکو، آسیب شناسی ورود ایمنترنت پرسرعت بهروستاهای استان و دیگر مطالب در حوزه های اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی را برای مطالعه به خوانندگان پیشنهاد می کنیم.

نشریه سیاسی فرهنگی چشم انداز اردبیل به عنوان اولین نشریه توسعه محور و با رویکرد پیشرفت و توسعه از فروردین سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده است و به طور منظم چاپ و در روزنامه فروشی‌های شمالغرب كشور شامل استانهاي آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، اردبيل و زنجان توزیع می شود.
راههای ارتباطی بااین نشریه آدرس‌های ایمیلch.ardabil@gmail.com، ch.ardabil@yahoo.comاست.
تلفکس 04533256058 و شماره های 09147075863 و 09352945748 راه ارتباطی شما مخاطبان ارجمند بانشریه چشم انداز اردبیل در شهرستان اردبيل است.
نشانی سایت نشریه هم cheshmandazeardabil.blogfa.com می‌باشد.
نشانی دفترنشریه: اردبیل – چهارراه امام خمینی- مجتمع صفویه – طبقه فوقانی – پلاک 114
فايل شماره64 نشريه چشم انداز اردبيل اينجا قابل دريافت است
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار