براي نخستين بار در مناطق نفتخيز جنوب

ساخت كوپلينگ توربين سولار ساترن در شركت آغاجاري

مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري از ساخت موفقيت آميز كوپلينگ توربين سولارساترن براي نخستين بار از سوی این شرکت خبر داد
کد خبر: ۳۲۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 31 October 2016
 ابراهيم پيرامون عنوان كرد: در پي آسيب ديدگي و شكستگي كوپلينگ ارتباطي توربين سولارساترن T-1001S تأسيسات بهره برداري رامشير كارشناسان نگهداري و تعميرات شركت موفق به ساخت اين قطعه با همكاري شركت خصوصي داخلي شدند.

وي گفت: با توجه به اهميت موضوع و نياز عملياتي تأسيسات به اين توربين ساخت اين قطعه با ظرفيت شركت هاي داخلي در دستور كار قرار گرفت كه در حداقل زمان ممكن با استفاده از توان داخلي و رعايت استانداردهاي جهاني اين قطعه ساخته و در مدار عملياتي قرار گرفت و در حال حاضر با 1030ساعت كاركرد با دور 2200rpm در شرايط عادی در چرخه توليد مي باشد.

پيرامون با اشاره به لزوم حمايت از توليد كنندگان داخلي تصريح كرد:‌ حمايت از شركت هاي داخلي و استفاده از ظرفيت هاي بومي منطقه يكي از شاخص هاي اصلي تحقق اقتصاد مقاومتي است كه مي توان با تكيه بر آن وابستگي اقتصادي به بيگانگان را قطع كرد.

وی افزود:  کاركنان شركت آغاجاري  در تلاش اند با رعايت راهبرد هاي اصلي اقتصاد مقاومتي در راستاي خودكفائي و افزايش بهره وري بيش از پيش حركت كنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار