فرمانده انتظامی خراسان شمالی: برخورد پیشگیرانه از جرایم با قاطعیت دنبال شود

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: برخورد پیشگیرانه از سرقت‌ها و مبارزه با مواد مخدر باید سر لوحه اقدامات انتظامی قرار گرفته تا با ارائه خدمات مطلوب به شهروندان موجب جلب مشارکت آنان فراهم شود.
کد خبر: ۳۲۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 03 November 2016
در روز پنجشنبه، سردار علیرضا مظاهری در بازدید از پاسگاه های شهرستان مانه و سملقان اظهار کرد: همدلی و مشارکت مردم زمینه ساز استقرار امنیت پایدار در جامعه است.
وی یکی از راه‌های پیشگیری از جرایم و افزایش کشفیات را شناخت جغرافیای جرم و توجه جدی به امر آموزش همگانی دانست و تاکید کرد: در این رابطه فرماندهان می‌توانند با استفاده از ظرفیت های مردمی و دخالت دادن آنان در امور در راستای پیشگیری از جرم موفق عمل نمایند.
فرمانده انتظامی استان همچنین در جمع کارکنان انتظامی شهرستان مانه و سملقان با تاکید بر ضرورت رعایت حقوق ‌شهروندی در مراکز انتظامی، گفت: تکریم ارباب رجوع و نظم و انضباط سرلوحه کار پلیس است.
وی اظهار کرد: امروز یکی از مقولاتی که بسیار حائز اهمیت بوده و همه تحلیل گران داخلی و خارجی روی آن تاکید زیادی دارند بحث امنیت در ایران است.
این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه امنیت امروز نظام اسلامی به برکت خون شهدا، ایثارگران و صبر و مقاومت خانواده این عزیزان است، بیان داشت: امنیت مطلوب خراسان شمالی با همراهی و همدلی همه مسئولان، دستگاه های امنیتی، نیروهای مسلح و مردم شهیدپرور استان به دست آمده است.
فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به جایگاه مطلوب نیروی انتظامی نزد مسئولان و مردم، تاکید کرد: کارکنان ناجا باید با توجه به حمایت گسترده مردم، مسئولان و مقام معظم رهبری بیش از گذشته خود را وقف خدمت کنند.
سردار مظاهری در ادامه بیان داشت: احصاء فرصت‌ها و محدودیت‌ها در راستای پاسخگویی مناسب به شهروندان و ارباب و رجوع با رعایت حقوق شهروندی در مراکز انتظامی از وظایف مهم و اولویت کاری پلیس است.
استان 936 هزار نفری خراسان شمالی در شمالشرق کشور واقع است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار