مردم منتظر خبرهای خوبی درباره پرداخت سود سهام باشند

کد خبر: ۳۲۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹ 09 November 2016
معصومه آقاپورعلیشاهی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر اینکه رسیدگی به وضعیت سهام عدالت و مشکلات ایجاد شده پیرامون آن در اولویت کاری کمیسیون اقتصادی مجلس است، گفت: کارگروه های تخصصی در این کمیسیون برای بررسی وضعیت سهام عدالت تشکیل شده است.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باید شرایط ورود سهام عدالت به فرابورس مهیا شود، افزود: سهام عدالت باید به نقدینگی تبدیل شده و از این طریق سود سهام به سهامداران پرداخت شود.

 

اجرای صحیح سهام عدالت با کارکارشناسی دستگاه های مسئول در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس

وی با تاکید بر اینکه اجرای صحیح سهام عدالت با کارکارشناسی دستگاه های مسئول در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس است، تصریح کرد: با توجه به همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین مرکز پژوهش ها با کمیسیون اقتصادی در خصوص اجرای صحیح سهام عدالت بهمن ماه سال جاری خبرهای خوبی در این رابطه به مردم خواهد رسید.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به چالش های پیش روی دولت برای اجرای صحیح سهام عدالت، گفت: ازدیاد شرکت های زیرمجموعه سهام عدالت یکی از مهم ترین چالش های این مهم بوده که مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است.

 

بسیاری از شرکت های زیرمجموعه سهام عدالت زیان ده شده اند

آقاپورعلیشاهی با بیان اینکه بسیاری از شرکت های زیرمجموعه سهام عدالت زیان ده شده اند، تصریح کرد: حمایت دولت از شرکت های زیان ده زیرمجموعه سهام عدالت برای کمک به اجرای صحیح این مهم ضروری است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه ادامه روند فعلی در خصوص سهام عدالت به سود دهی به سهام داران منجر نخواهد شد، افزود: به طور حتم یکی از خروجی های کمیسیون اقتصادی مجلس دهم به زودی ترمیم شرایط اجرای سهام عدالت و به مرحله سوددهی رساندن آن است.

وی ادامه داد: دریافت سود سهام عدالت حق مردم بوده و در این راستا مجلس از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تعیین تکلیف سهام عدالت با سازمان بورس و دستگاه های مربوطه هر چه سریع تر از سوی مجلس انجام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار