چمران:

در کاهش آلودگی هوابه کارهای فرعی می پردازیم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با توصیف آلودگی هوای شهر تهران به مرگ تدریجی شهروندان، اظهار کرد که متاسفانه در این خصوص کاری نمی کنیم و به مسائل فرعی و خرد سرگرم شده ایم.
کد خبر: ۳۲۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 15 November 2016
 مهدی چمران در نشست سیصد و ششم شورای شهر اسلامی تهران گفت: تجربه کشورهای دیگر ثابت کرده که آلودگی هوا قابل حل است پس می توانیم با توسعه زیرساختهای شهری مثل مترو و اتوبوس و احداث سالانه 25 تا 30 کیلومتر خط مترو به کاهش آلودگی هوا کمک کنیم.

رئیس شورای شهر تهران همچنین از برگزاری نمایشگاه مطبوعات در مصلی انتقاد کرد و با اشاره به احداث مجتمع شهر آفتاب، گفت: متاسفانه برگزاری نمایشگاه باعث فرسودگی و استهلاک مصلی می شود.

وی با اشاره به اعتراض تعزیرات حکومتی به نرخ های مصوب شورای شهر در زمینه فروش خدمات فرهنگی، ورزشی و طرح ترافیک روزانه، اظهار کرد: تعزیرات معتقد است که این نرخ ها باید در سازمان حمایت از مصرف کنندگان مصوب شود اما بررسی ها ثابت کرده نرخ خدمات شهرداری در زمینه ورزشی و فرهنگی از سایر اماکن کمتر است.

وی طرح ترافیک روزانه و افزایش 9 درصدی نرخ آن را بخاطر بازدارندگی و کاستن از مراجعه به مرکز شهر عنوان کرد و گفت: افزایش قیمت فروش طرح ترافیک روزانه در واقع با هدف بازدارندگی است نه نگاه خدماتی.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین حمله پلیس نیجریه به راهپیمایان اربعین حسینی و شهادت 10 تن از آنان را محکوم کرد.

چمران تصویب قانون منع پخش اذان در مساجد شهر قدس از سوی کابینه اسرائیل را تقبیح کرد و گفت: این اقدام نتیجه عکس خواهد داشت.

در نشست امروز گزارش عملکرد شورایاری های تهران قرائت می شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار