دستگیری 2 عامل اغفال دانش آموزان دختر در مشهد

دو جوان که با حیله گری و نیرنگ، دانش آموزان دختر را در منطقه ای از شهر مشهد اغفال می کردند در چنگ قانون گرفتار شدند.
کد خبر: ۳۲۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 15 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، فرمانده انتظامی خراسان رضوی در تشریح عملیات پلیس مشهد برای دستگیری 2 عامل اغفال دانش آموزان گفت: چند روز قبل مدیران یکی از مدارس دخترانه متوجه غیبت دانش آموز خود می شوند و با اطلاع موضوع به والدین این دختر نوجوان درمی یابند او از خانه بیرون آمده، اما به مدرسه نرفته است. سردار بهمن امیری مقدم افزود: خانواده دختر نوجوان و مسئولان مدرسه با نگرانی موضوع را به 110 گزارش دادند.
وی خاطرنشان کرد: بررسی های اولیه به سرنخ هایی رسید که نشان می داد جوانی موتورسوار دختر نوجوان را سوار بر موتورسیکلت کرده و او را به مقصدی نامعلوم برده است. فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با اقدام های گسترده مالک موتورسیکلت شناسایی شد و تحت تعقیب قرار گرفت. از سویی خانواده دختر نوجوان نیز در تماس مجدد با پلیس، گزارش دادند که این فرد قصد تعرض به فرزندشان را داشته که او خود را از چنگ جوان موتورسوار نجات داده است.
 وی عنوان کرد: پلیس متهم 22 ساله را دستگیر کرد. این فرد اعتراف کرد با پیشنهاد دوستی در مسیر دختران نوجوان قرار می گرفته و آن ها را اغفال می کرده است. تحقیقات از متهم پرونده ادامه دارد. سردار بهمن امیری مقدم تصریح کرد: ماموران در اجرای این عملیات به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد فرد دیگری نیز در مسیر تردد دانش آموزان برای دخترهای نوجوان دام شیطانی گسترانیده و درصدد اغفال دانش آموزان است. وی گفت: این پسر جوان نیز با راه اندازی مغازه ای تحت عنوان فروشگاه محصولات فرهنگی نقشه پلیدی در سر می پروراند که با اعلام شکایت والدین یک دختر نوجوان دستگیر و برای رسیدن به سزای اعمال خود به مراجع قضایی معرفی شد.
 
منبع: روزنامه خراسان
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار