نماينده ولي‌فقيه و امام جمعه گرگان:

نيروي انتظامي نيروي مجاهد است كه برای حفظ امنيت در جامعه تلاش مي‌كند

نماينده ولي‌فقيه دراستان گفت: نيروي انتظامي نيروي مجاهد است كه به طور شبانه‌روزي در راه حفظ امنيت در جامعه تلاش مي‌كند.
کد خبر: ۳۳۸۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹ 04 December 2016
نماينده ولي‌فقيه دراستان گفت: نيروي انتظامي نيروي مجاهد است كه به طور شبانه‌روزي در راه حفظ امنيت در جامعه تلاش مي‌كند.

آيت‌الله"سيدكاظم نورمفيدي" صبح امروز در جمع بصيرت‌جويان ششمين دوره بصيرت غيرتمركزي فرماندهي انتظامي استان اظهار كرد: نيروي انتظامي نيروي مجاهد است كه به طور شبانه‌روزي در راه حفظ امنيت در جامعه تلاش مي‌كند.

وي ادامه داد: ميدان خدمتي كه نيروي انتظامي در آن قرار دارد ميداني است كه مي‌تواند كاركنان اين نيرو را به درجات عالي از بهشت برساند.

نماينده ولي‌فقيه در گلستان خاطرنشان كرد: توصيه من به كاركنان انتظامي اين است كه سعي كنند وظايف خود در برقراري نظم و امنيت را با روي گشاده و خوش‌خلقي با مردم اجرا كنند.

وي با بيان اينكه مراجعه كنندگان به شما هديه الهي محسوب مي‌شوند، تاكيد كرد:‌ تلاش كنيد با خوش‌خلقي و تواضع با مردم برخورد و در رفع مشكلات آنان اقدام كنيد، انشاءالله اين اقدامات مايه سعادت دنيا و آخرت شما خواهد شد.

آيت‌الله نورمفيدي بيان داشت: اقتدار بايد در عملكرد كاركنان انتظامي وجود داشته باشد اما در كنار اين اقتدار، خوش‌خلقي نيز بايد در عملكرد كاركنان انتظامي ديده شود.

وي اضافه كرد: ارتقاء جايگاه معنوي و اعتقادي كاركنان انتظامي از درجه بالا و مهمي برخوردار است زيرا نيروي انتظامي يك نيروي اعتقادي و ارزشي است و با اين نگاه وارد عرصه خدمت به مردم شده است.

امام جمعه گرگان در پايان با تقدير از عملكرد كاركنان انتظامي گلستان در برقراري نظم و امنيت در استان گفت: به طور قطع كاركنان انتظامي استان با سرلوحه قراردادن شيوه زندگي ائمه، سعي خواهند كرد تا در راستاي اجراي وظايف خود، عملكرد مناسب و قابل قبولي را داشته باشند.
 
هدف نيروي انتظامي خدمتگذاري به مردم است

همچنين در ادامه فرمانده انتظامي استان گفت: خروجي كار نيروي انتظامي خدمتگذاري به مردم است كه در اين راستا، كاركنان انتظامي استان با تمام قوا عمل مي‌كنند.

وي در اين ديدار تصريح كرد: كاركنان انتظامي استان با سرلوحه قراردادن دستورات ديني و ارزشي در تمام ساعات شبانه‌روز در راستاي خدمت به مردم گام بر مي‌دارد.

اين مقام ارشد انتظامي استان با اشاره به اجراي دوره بصيرت غيرتمركزي كاركنان انتظامي استان گلستان تاكيد كرد: برگزاري اين كلاس‌ها با هدف ارتقاء سطح مهارت كاركنان در اجراي ماموريت‌ها و رعايت حقوق شهروندي با تكيه بر آموزه‌هاي ديني و معنوي اجرا مي‌شود.

فرمانده انتظامي استان گلستان خاطرنشان كرد: خروجي كار نيروي انتظامي خدمت‌گذاري به مردم است كه در اين راستا، كاركنان انتظامي استان با تمام قوا عمل مي‌كنند.

جاويدان بيان كرد: ما معتقديم پليس ايران اسلامي يك نيروي ارزشي و مكتبي است كه با تكيه بر دستورات الهي و ديني ماموريت‌هاي خود را اجرا مي‌كند.

وي متذكر شد: تكريم ارباب رجوع، حل مشكلات شهروندان، برخورد با متخلفان و مجرمان در تمامي حوزه‌هاي سرزميني از وظايف نيروي انتظامي است كه كاركنان انتظامي استان با استفاده از آموزش‌ها و امكانات لازم در اين عرصه گام بر مي‌دارند.

فرمانده انتظامي استان گلستان تصريح كرد: يكي از نكات بسيار مهم در برقراري نظم و امنيت در جامعه، همراهي مردم است كه خوشبختانه مردم استان گلستان با نگاه درست نسبت به مشاركت در توسعه نظم و امنيت، پليس را در اين راه همراهي مي‌كند.

سردار جاويدان ادامه داد: تاكيد تمامي فرماندهان انتظامي به كاركنان تحت امر خود، تكريم ارباب رجوع در برخورد با مردم و استفاده از اقتدار پليسي در برخورد با متخلفان و مجرمان است.

وي در پايان ابراز كرد: اميد بر اين است كه همه ما بتوانيم با الگو قراردادن توصيه‌هاي ديني و ارزشي، در اجراي ماموريت‌هاي خود موفق باشيم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار