مدیرکل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری:

مردمی بودن هیئت های مذهبی باید حفظ شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری گفت: هیئت های مذهبی ظرفیتی است برای شیعه و مردمی بودن این ظرفیت باید حفظ شود.
کد خبر: ۳۴۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 10 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری، حجت الاسلام سید جعفر مرتضوی با اشاره به فعالیت اداره امور قرآنی در امر ارزیابی و بررسی نقاط قوت و ضعف فعالیت های موسسات و خانه های قرآنی زیر مجموعه خود، گفت: فعالیت های ادارات تبلیغات اسلامی در حوزه های مختلف باید ارزیابی شود و از ادارات برتر و فعال تر به نحو شایسته تقدیر و تجلیل شود.

حجت‌الاسلام مرتضوی افزود: این اداره کل و ادارات زیر مجموعه در شهرستان ها فعالیت های خوب و شاخصی انجام می دهند، اما به نظر می رسد در گزارش دهی و انعکاس این فعالیت ها در بین عامه مردم و جامعه، ضعف وجود دارد.

وی با اشاره به فعالیت در فضای مجازی و فعال کردن سایت ها و سامانه های زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی از جمله طوبی، سجام، سمتا و دیگر سامانه ها، ادامه داد: با توجه به اینکه قسمتی از ارزیابی ها از سازمان مرکز، به وسیله ی این فضاهای مجازی رصد می‌شود، باید به نحو شایسته، نسبت به تکمیل و ساماندهی اطلاعات خواسته شده اقدام شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری با بیان اینکه هیئت های مذهبی و در کل فعالیت های قرآنی و مذهبی و فرهنگی مردمی باید اداره شوند، گفت: نباید اجازه داد که این هیئت ها و این فعالیت ها رنگ دولتی به خود بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار