نشست خبری دایی و مرفاوی برگزار می‌شود

مسابقه حساس تیم فوتبال صبای قم با نفت تهران در چهاردهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را داوری از بناب قضاوت می‌کند.
کد خبر: ۳۴۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ 14 December 2016
به گزارش تابناک قم، کمیته داوران فدراسیون فوتبال شاهین حاج‌بابایی داور اهل شهرستان بناب آذربایجان‌شرقی را به عنوان قاضی دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران در هفته چهاردهم از نیم‌فصل نخست بازی‌های لیگ برتر فوتبال برگزیده است.

دیدارهای هفته چهاردهم از نیم‌فصل نخست مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از فردا پنجشنبه بیست و پنجم آذرماه با انجام سه بازی آغاز می‌شود و دیگر رقابت‌ها در روز جمعه به انجام می‌رسد در حالی که یکی از بازی‌های روز پنجشنبه بین صبای قم و نفت تهران خواهد بود.

نفت در بالای جدول به دنبال سهمیه آسیا/ صبا در فکر بقا

تمام دیدارهایی که از هفته چهاردهم لیگ شانزدهم برگزار می‌شوند از حساسیت بالایی برخوردار هستند و سه امتیاز این دیدارها نه تنها برای تیم‌های بالای جدول نظیر نفت تهران که به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند، اهمیت زیادی دارد بلکه برای تیم‌های پایین‌تر نیز حائز اهمیت است.

صبای ‌قم و نفت تهران در حالی از ساعت 15:15 دقیقه عصر پنجشنبه بیست و پنجم آذرماه در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم به مصاف یکدیگر می‌روند که شاهین حاج‌بابایی به عنوان داور وسط همراه با سعید علی‌نژادیان و فرهاد مروجی به عنوان دو کمک داور و محمد ملکی به عنوان داور ذخیره این بازی را قضاوت می‌کنند ضمن اینکه ناظر فدراسیون فوتبال محمدعلی فروغی است.

صبا در هشتمین بازی خانگی میزبان نفت

شاهین حاج‌بابایی قاضی دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران متولد پانزدهم شهریورماه سال 1351 است و از سال 1373 داوری در فوتبال را شروع کرده و از سال 1381 در لیگ برتر قضاوت می‌کند و در بیست و پنجمین روز آذرماه مصاف تیم‌های چهارم و پانزدهم جدول رده‌بندی را در قم قضاوت خواهد کرد.

تیم فوتبال صبای قم در شرایطی این هفته هشتمین بازی خانگی خود در لیگ شانزدهم را با سرمربیگری عبدالصمد مرفاوی برابر نفت تهران برگزار می‌کند که در پنج هفته اخیر بازی‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر در قم و همچنین در خارج از خانه موفق به کسب پیروزی نشده و پنج باخت حاصل تلاش این تیم مقابل رقبا بوده است.

صبای قم بعد از اینکه در بازی خانگی هفته هفتم برابر سایپا تهران با یک گل تنها برد این فصل خود را به دست آورد، از هفته هشتم تا پایان هفته سیزدهم در پنج مسابقه به حریفان خود باخته و یک تساوی نیز در کارنامه دارد تا بدترین شرایط ممکن را در لیگ امسال تجربه کند.

فاصله 11 امتیازی صبای قم با نفت تهران در جدول

نماینده فوتبال استان قم که هم اکنون در جایگاه بسیار نامناسبی از جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد، در این بازی تلاش خواهد کرد از دیدار با نفت تهران سه امتیاز را گرفته و از رتبه پانزدهم جدول رده‌بندی بالاتر برود و جایگاه خود را در لیگ شانزدهم کشور بهتر کند.

صبای قم بعد از تنها پیروزی خود در هفته هفتم برابر سایپا که در ورزشگاه یادگار امام قم به دست آمد، امتیازات زیادی از دست داده و شاگردان مرفاوی به خوبی می‌دانند که دیگر نباید فرصت‌های خود را از دست بدهند و موقعیت خود را ز شرایط فعلی در جدول بدتر کنند.

صبایی‌ها در حالی در هفته چهاردهم از نیم‌فصل نخست بازی‌های شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال و در هشتمین بازی خانگی این فصل برابر نفت تهران صف‌آرایی می‌کنند که هم‌اکنون با 9 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده‌بندی ایستاده‌اند ولی تیم فوتبال نفت تهران با کسب 20 امتیاز در رده چهارم جای دارد.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران و عبدالصمد مرفاوی سرمربی تیم صبای قم نیز از ساعت 17:30 دقیقه امروز در هتل قم به نشست خبری پیش از این دیدار می‌روند تا در حضور اصحاب رسانه پاسخگوی وضعیت دو تیم در آستانه این مسابقه حساس باشند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار