پیامبر اسلام (ص) محور وحدت مسلمانان جهان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) ، محور وحدت مسلمانان جهان است و همه باید با چنگ زدن به ریسمان الهی از تفرقه و اختلاف پرهیز کنند.
کد خبر: ۳۴۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲ 15 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، سرهنگ پاسدار مرادعلی حسنی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از بسیجیان اهل سنت قصرشیرین به مناسبت هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و میلاد با سعادت امام صادق(ع) افزود: در کشورمان به برکت وجود مبارک رهبر معظم انقلاب، همه ادیان و مذاهب در اتحاد کامل زندگی می کنند که این از برکات نظام اسلامی است.
وی اظهار کرد: بسیج متعلق به همه اقشار جامعه است و نقش پررنگ برادران اهل سنت در دفاع از انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: وظیفه بسیج حراست از ارزش های انقلاب و اسلام است و اتحاد شیعه و سنی از همین ارزش ها سرچشمه می گیرد.
سرهنگ حسنی با بیان این که حفظ وحدت و انسجام در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقشی اساسی دارد، اضافه کرد که امام راحل منادی وحدت بودند و همواره بر حفظ آن سفارش و از بروز تفرقه و اختلاف در بین امت اسلامی تاکید داشتند.
وی گفت: امروز همه وظیفه دارند با حفظ اتحاد و انسجام ، با دشمنان دین خدا مقابله کنند و در این بین نقش بسیجیان نیز که همواره برای پیشبرد اهداف متعالی اسلام و کشور تلاش می کنند بر کسی پوشیده نیست.
در پایان با اهدای هدایایی از بسیجیان اهل سنت قصرشیرین تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار