شاگردان مرفاوی در فکر جبران ناکامی‌ها

تیم فوتبال صبای قم در آخرین بازی خود از نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتبال استقلال‌صنعتی خوزستان صف‌آرایی می‌کند.
کد خبر: ۳۴۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 19 December 2016
به گزارش تابناک قم، بازی‌های دور رفت از شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز جمعه هفته جاری سوم دی ماه آغاز می‌شود و تیم‌های لیگ برتری در آخرین بازی نیم‌فصل در هشت دیدار حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در نیم‌فصل نخست برای نماینده فوتبال قم با نتایج خوبی همراه نبوده و شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم صبا هم اکنون در بین 16 تیم حاضر در جدول رد‌ه‌بندی بازی‌های لیگ برتر در مکان نازل پانزدهم جای دارند.

هفته پایانی نیم‌فصل لیگ برتر از روز جمعه سوم دی ماه تا یکشنبه پنجم دی به طول می‌انجامد و در حالی با رقابت نزدیک و حساس تیم‌ها برگزار می‌شود که صبا دیگر حق از دست دادن امتیاز ندارد و باید در مقابل قهرمان دوره قبل لیگ برتر بهترین بازی خود را ارائه کند.

نتایج دور از انتظار صبا در نیم‌فصل

در این میان تیم فوتبال صبای قم که در نیم‌فصل نخست مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عملکرد چندان خوبی نداشته، اکنون با فاصله تنها سه امتیاز تا آخرین رتبه جدول در مکان پانزدهم ایستاده و همانند فصول قبل نه تنها در بین مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار ندارد، بلکه جزو کاندیداهای سقوط است و باید به فکر جبران باشد.

صبای قم در پنج هفته اخیر از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نه تنها موفق به کسب امتیاز نشده بلکه در پنج بازی متوالی به حریفان خود باخته و به همین دلیل نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در جمع تیم‌های قعرنشین جای دارد.

نکته جالب توجه این است که تیم فوتبال صبای قم در هفت هفته اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور 6 بار به حریفان باخته و از 21 امتیاز این بازی‌ها تنها یک امتیاز کسب کرده و با بدشانسی در مکان یکی مانده به آخر جدول رده‌بندی بدترین شرایط را سپری می‌کند.

البته فاصله کنونی شاگردان عبدالصمد مرفاوی در مکان پانزدهم جدول با تیم رده چهاردهم یعنی سایپا تهران سه امتیاز است و با تیم رده سیزدهم جدول یعنی سیاه جامگان خراسان تنها پنج امتیاز است و با تیم رده دوازدهم جدول یعنی پدیده خراسان نیز 6 امتیاز فاصله دارند و هنوز امیدوارند که این فاصله را با توجه به سایر نتایج لیگ جبران کنند.

فاصله 6 امتیازی استقلال خوزستان و صبای قم در مکان‌های یازدهم و پانزدهم

این هفته نگاه اکثر تیم‌های پائین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به ورزشگاه غدیر اهواز و نتیجه مصاف صبای قم با استقلال‌صنعتی خوزستان دوخته خواهد شد زیرا آنها در فکر توقف شاگردان پورموسوی و مرفاوی هستند و نتیجه تساوی را برای این بازی به برتری دو تیم در مقابل یکدیگر ترجیح می‌دهند.

تیم فوتبال صبای قم در هفته‌های سپری شده از بازی‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا کنون هشت بازی خانگی انجام داده‌اند و 6 بازی خارج از خانه برگزار کرده‌اند ولی از مجموع 14 مسابقه تنها 9 امتیاز در کارنامه دارند و در مکان پانزدهم جدول ایستاده‌اند و استقلال خوزستان نیز با کسب 15 امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی جای دارد.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال‌صنعتی خوزستان در هفته پانزدهم و پایانی از دور رفت شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:15 دقیقه عصر روز جمعه سوم دی‌ماه در ورزشگاه غدیر به انجام خواهد رسید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار