قاضی مصاف صبای قم با قهرمان لیگ برتر مشخص شد

جدال سرنوشت‌ساز صبای قم با مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال یعنی استقلال‌ صنعتی خوزستان در پانزدهمین هفته لیگ شانزدهم را داوری از گنبد کاووس قضاوت خواهد کرد.
کد خبر: ۳۴۶۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 21 December 2016
به گزارش تابناک قم، کمیته داوران فدراسیون فوتبال حسن اکرمی داور اهل شهرستان گنبد کاووس استان گلستان را به عنوان قاضی دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال‌صنعتی خوزستان در هفته پانزدهم از نیم‌فصل نخست بازی‌های لیگ برتر فوتبال معرفی کرد.

دیدارهای هفته پانزدهم از نیم‌فصل نخست مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از جمعه سوم دی ماه با انجام سه بازی آغاز می‌شود و دیگر رقابت‌ها در روزهای چهارم و پنجم دی به انجام می‌رسد، در حالی که یکی از بازی‌های روز جمعه بین صبای قم و استقلال‌صنعتی خوزستان انجام می‌شود.

استقلال‌صنعتی و صبا در نیمه پائین جدول

تمام دیدارهایی که از هفته پانزدهم لیگ شانزدهم برگزار می‌شوند از حساسیت بالایی برخوردار هستند و سه امتیاز این دیدارها نه تنها برای تیم‌های بالای جدول که به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند، اهمیت زیادی دارد بلکه برای تیم‌های پایین‌تر نیز اهمیت دارد.

صبای ‌قم و استقلال‌صنعتی خوزستان در حالی از ساعت 15:15 دقیقه عصر جمعه سوم دی ماه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند که حسن اکرمی به عنوان داور وسط همراه با حضور حسن انتظاری و فرزاد بهرامی به عنوان دو کمک داور و جواد رحیم‌زاده به عنوان داور ذخیره این بازی را قضاوت می‌کنند ضمن اینکه ناظر فدراسیون فوتبال مسعود عنایت است.

6 باخت در 7 مسابقه صبا از هفته هشتم تا چهاردهم

حسن اکرمی قاضی دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال‌صنعتی خوزستان متولد پانزدهم شهریورماه سال 1363 است و از سال 1380 داوری در فوتبال را شروع کرده و از سال 1390 در لیگ برتر قضاوت می‌کند و با مدرک مهندسی عمران، در سومین روز دی‌ماه مصاف تیم‌های یازدهم و پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال را در اهواز قضاوت خواهد کرد.

تیم فوتبال صبای قم در شرایطی این هفته هفتمین بازی خارج از خانه خود در لیگ شانزدهم را با سرمربیگری عبدالصمد مرفاوی برابر استقلال‌صنعتی خوزستان برگزار می‌کند که در پنج هفته اخیر بازی‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر در قم و همچنین در خارج از خانه موفق به کسب پیروزی نشده و 6 باخت حاصل تلاش این تیم مقابل رقبای لیگ برتری بوده است.

صبای قم بعد از اینکه در بازی خانگی هفته هفتم برابر سایپا تهران با یک گل تنها برد این فصل خود را به دست آورد، از هفته هشتم تا پایان هفته چهاردهم در 6 مسابقه به حریفان خود باخته و یک تساوی نیز در کارنامه دارد تا بدترین شرایط ممکن را در لیگ امسال پیش‌رو داشته باشد.

فاصله 6 امتیازی صبای قم با استقلال‌صنعتی خوزستان در لیگ

نماینده فوتبال استان قم که هم اکنون در جایگاه بسیار نامناسبی از جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد، در این بازی تلاش خواهد کرد از دیدار با استقلال‌صنعتی خوزستان سه امتیاز را گرفته و از رتبه پانزدهم جدول رده‌بندی بالاتر برود و جایگاه خود را در لیگ شانزدهم کشور بهبود ببخشد.

صبای قم بعد از تنها پیروزی خود در هفته هفتم برابر سایپا که در ورزشگاه یادگار امام قم به دست آمد، امتیازات زیادی از دست داده و شاگردان مرفاوی به خوبی می‌دانند که دیگر نباید فرصت‌های خود را از دست بدهند و موقعیت خود را از شرایط فعلی در جدول بدتر ببینند.

صبایی‌ها در حالی در هفته پانزدهم از نیم‌فصل نخست بازی‌های شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال و در هشتمین بازی خانگی این فصل برابر استقلال‌صنعتی خوزستان صف‌آرایی می‌کنند که هم‌اکنون با 9 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده‌بندی ایستاده‌اند ولی استقلال‌صنعتی خوزستان با کسب 15 امتیاز در رده یازدهم جای دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار