جشنواره موسیقی ناصریا در بندرعباس برگزار می‌شود

رئیس انجمن موسیقی هرمزگان از برگزاری جشنواره موسیقی ناصریا با موضوع استعدادیابی در زمینه موسیقی پاپ خبر داد.
کد خبر: ۳۵۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶ 29 December 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، کیانوش جهانبخش ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره موسیقی ناصریا با موضوع استعدادیابی در زمینه موسیقی پاپ در استان هرمزگان و با محوریت اساتید و کارشناسان برجسته موسیقی استان هرمزگان در بندرعباس برگزار می‌شود.
 
وی افزود: این جشنواره گامی در راستای شناسایی استعدادهای موسیقی استان هرمزگان و ایجاد فرصتی برای آموزش برگزیدگان آن با محوریت موسیقی جنوب است که با توجه به جایگاه کم‌نظیر ناصر عبدالهی در موسیقی جنوب ایران و شناساندن آن به سراسر کشور با عنوان ""ناصریا"" برگزار می‌شود.
 
رئیس انجمن موسیقی استان هرمزگان با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم استان هرمزگان و شهر بندرعباس از مرحله مقدماتی این جشنواره، بیان کرد: با نظر هیأت داوران که هر کدام از چهره‌های شاخص موسیقی حوزه جنوب کشور بشمار می‌روند، 25 نفر به مراحل بالاتر راه یافته‌اند و عصر امروز 10 نفر از برگزیدگان این جشنواره با هم به رقابت می‌پردازند.
 
جهانبخش در معرفی اعضای هیأت داوران این جشنواره نیز به دبیری افتخاری نوید عبدالهی فرزند مرحوم ناصر عبدالهی در این جشنواره اشاره کرد و گفت: اعضای هیأت داوران شامل علی امینی دبیر انجمن موسیقی استان و مدرس دانشگاه در رشته موسیقی، مهراب بهرامی و علی ابوالقاسمی از کارشناسان مطرح موسیقی و امید محبی از نوازندگان و مربیان برتر موسیقی هرمزگان هستند که سهم بزرگی در رشد موسیقی استان و ایجاد زمینه‌های رشد سالم علاقمندان به موسیقی در هرمزگان داشته‌اند.
 
وی خاطرنشان کرد: شیوه داوری میان شرکت‌کنندگان نیز بر پایه آرای هیأت داوران و رای مردم تعیین شده که امیدواریم در نهایت بتوان استعدادهای خوبی در قالب این جشنواره شناسایی و به جامعه موسیقی هرمزگان معرفی کرد و در آموزش این افراد نیز نقش مؤثری ایفا کرد.
 
دبیر جشنواره موسیقی ناصریا در پایان عنوان داشت: در بخش جنبی این جشنواره که امروز ساعت 17:30 برگزار می‌شود از پیشکسوتان حوزه موسیقی هرمزگان و افراد نامداری که در رشد و پرورش ناصر عبدالهی مشارکت داشته‌اند نیز تقدیر خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار