استاندار با خانواده شهید اصلی‌تبریزی دیدار کرد

استاندار قزوین در دیدار با با خانواده شهید اصلی‌تبریزی گفت: خانواده شهدا در گذشته برای اقتدار و اعتلای نظام گام‌های ارزنده‌ای برداشتند و امروز هم با ساختن مدرسه موجب رشد و توسعه کشور می‌شوند.
کد خبر: ۳۵۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 02 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین و علی فرخزاد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین به همراه غلامرضا‌ حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و حسن اصلی‌تبریزی رئیس بنیاد شهرستان قزوین صبح امروز از خانواده شهید محمدحسین اصلی‌تبریزی دیدار کردند.

استاندار قزوین در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدا گفت: امروز هرچه داریم مدیون مجاهدت و ایثارگری‌های شهدا است.

وی بیان کرد: مسؤولان و مردم قدردان زحمات شهدا در طول انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس هستند و راه آن‌ها را با اهتمام ویژه ادامه می‌دهند.

استاندار قزوین با بیان اینکه باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشت، اضافه کرد: تحقق این مهم موجب می‌شود تا مسؤولان و مردم از مسیر شهدا و آرمان‌های آن‌ها دور نشوند و در راستای احیای اهداف شهدا در جامعه گام بردارند.

همتی با اشاره به اینکه جعفر اصلی‌تبریزی پدر شهید محمدحسین اصلی‌تبریزی، خیر مدرسه‌ساز است، عنوان کرد: خانواده شهدا در گذشته برای اقتدار و اعتلای نظام گام‌های ارزنده‌ای برداشتند و امروز هم با ساختن مدرسه موجب رشد و توسعه کشور می‌شوند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان آینده‌سازان کشور هستند، تصریح کرد: با فراهم کردن بسترهای تحصیل برای جوانان امروز می‌توان شاهد موفقیت آن‌ها در تمام عرصه‌های مختلف جامعه بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین هم در ادامه این دیدار بیان کرد: قدردان ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا هستیم و از مقام والای آن‌ها و خانواده‌های شهید تجلیل می‌کنیم.

حقایق‌پور با بیان اینکه دیدار از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در دستور کار اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین قرار دارد، گفت: در این دیدارها مشکلات خانواده‌های شهدا بررسی و راهنمایی‌های لازم به آن‌ها ارائه می‌شود.

در پایان استاندار قزوین و مسؤولان حاضر از زحمات و تلاش‌های پدر شهید محمدحسین اصلی‌تبریزی تجلیل کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار