رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین:

خیرین علاقمند به فعالیت‌های قرآنی در قزوین شناسایی شوند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین گفت: باید با شناسایی خیرین علاقمند به فعالیت‌های قرآنی، از ظرفیت آنها برای رفع نیازهای موسسات و خانه‌های قرآن استفاده کرد.
کد خبر: ۳۷۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰ 12 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، نشست هم اندیشی مدیران موسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان قزوین، صبح یکشنبه با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین در موسسه قرآنی نورالزهرا(س) برگزار شد.

در ابتدای این نشست تعدادی از مدیران موسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان قزوین با بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در مورد وضعیت کلی موسسات و خانه‌های قرآنی، بر لزوم حل مسائل و مشکلات تأکید داشتند.

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام موسی صفی‌خانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین، ضمن معرفی محمدحسین وفاپور به عنوان مسئول جدید دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین و با اشاره به سوابق ایشان در عرصه فعالیت‌های قرآنی، گفت: امیدواریم این کارشناس قرآنی با انگیزه و تلاش بالای خود و سعی در نوآوری و خلاقیت، منشأ اثر و خدمات ارزشمند باشد.

وی در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های قرآنی آتی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین گفت: بودجه و اعتبار اندک قرآنی پاسخگوی نیازها نیست و لازم است با شناسایی خیرین علاقمند به فعالیت‌های قرآنی، از ظرفیت آنها در جهت رفع نیازهای موسسات و خانه‌های قرآن استفاده کرد.

بر اساس این گزارش، برگزاری دوره‌های کوتاه مدت مهارت‌های مدیریت مراکز قرآنی و توانمندسازی نیروی انسانی فعال در این حوزه، برگزاری دوره‌های سبک زندگی قرآنی، صندوق قرض‌الحسنه فعالان قرآنی، شکل‌گیری و اجرای فعالیت‌های قرآنی در آرامستان قزوین و فراخوان ثبت‌نام نامزدهای اتحادیه موسسات قرآنی مردمی از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نشست هم‌اندیشی مدیران موسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان قزوین، با هدف تبادل نظر، مشارکت و هماهنگی فعالیت های قرآنی به صورت ماهانه و به میزبانی موسسات و خانه‌های قرآن برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار