به همت نیروهای امدادی اورژانس قزوین

پیرمرد 84 ساله از برف و کولاک زمستانی نجات یافت

پیرمرد 84 ساله به همت نیروهای امدادی اورژانس، از برف و کولاک زمستانی نجات یافت.
کد خبر: ۳۷۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 14 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، پیمان نامدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به مأموریت‌های انجام شده در بارندگی‌های روز گذشته اظهار داشت: در ساعت 19:38 دقیقه گزارشی مبنی بر گاز گرفتگی به مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین اعلام شد که با حضور نیروهای این مرکز به محل حادثه، مصدوم به یکی از مرکز آموزشی و درمانی این استان منتقل شد.

وی افزود: همچنین در ساعت 22:01 شب گذشته در اتوبان قزوین _ زنجان لاین شمالی گزارشی هم مبنی بر مسمومیت پنج نفر در اثر گاز کربن مونواکسید به مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین اعلام شد که این مصدومان به بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان تاکستان منتقل شدند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ادامه داد: در تماسی با مسؤولان مرکز ارتباطات شهرستان آوج درخواست کمک از فوریت‌های پزشکی مبنی بر امدادرسانی به پیرمرد 84 ساله به دلیل درد شکمی بسیار در روستا مانده، اعلام شد و تیم‌های امدادی بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند.

نامدار عنوان کرد: با حضور به موقع تیم اورژانس 115 به روستای ارغای توابع شهرستان آوج و انجام اقدامات درمانی اولیه، پیرمرد 84 ساله به مرکز درمانی منتقل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار