دستگیری آدم ربایان استهبان

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان استهبان سه نفر كه فردی را ربوده و متواری شده بودند، دستگیر و گروگان آزاد شد.
کد خبر: ۳۸۲۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 21 February 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: فردی با مراجعه به ماموران انتظامی پاسگاه شهرستان استهبان مدعی شد پدرش با یک دستگاه خودرو نیسان با فردی ناشناس که خریدار جو بوده است، از منزل خارج و تاكنون مراجعه نكرده است.
وی افزود: پس از بررسی موضوع و اطمینان یافتن از صحت خبر آدم ربایی، مراتب به صورت ویژه در دستور كار ماموران قرار گرفته و پس از انجام كارهای پلیسی متهمان كه عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، گروگان را در منطقه ای از شهرستان رها و از محل متواری می شوند.

وی تصریح كرد: تحقیقات پلیس برای شناسایی متهمان آغاز و در نهایت دو نفر از متهمان به هویت های " ص- ص" و " م- م" كه دارای سوابق متعدد كیفری بودند، در اطراف شهرستان استهبان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به اینكه با تحقیقات تكمیلی پلیس، متهم اصلی به هویت " ف- ق" در شهرستان نائین استان اصفهان شناسایی و توسط مأموران انتظامی دستگیر شد، افزود: در بازرسی از مخفیگاه این افراد دو قبضه اسلحه كلت كمری كشف شد.

سردار گودرزی با بیان اینكه متهمان در بازجویی های انجام شده علت و انگیزه آدم ربایی را اختلافات خانوادگی عنوان كردند، گفت: افراد دستگیر شده با تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار