شرکت ۳ هزار ساوجبلاغی در مراسم 14 خرداد

کد خبر: ۳۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 24 May 2015
معاون سیاسی انتظامی فرماندار ساوجبلاغ گفت: با تمهیدات اندیشیده شده 3 هزار ساوجبلاغی در سالروز ارتحال امام (ره) به تهران اعزام می‌شوند.
عبدالرضا ترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: در این راستا شهرداری‌ها نیز موظف هستند که در مسیر تردد زائران ایستگاه‌های صلواتی برپا کنند که ضمن پذیرایی از زائران، اقلام فرهنگی از قبیل بروشور و سی‌دی‌های سخنرانی امام راحل نیز بین آنها توزیع شود.
وی افزود: در این زمینه تمام دستگاه‌ها باید همه امکانات خود را برای بزرگداشت این مراسم به کار بگیرند تا بتوانیم با برنامه‌ریزی و راه‌اندازی کمیته‌های هفت‌گانه به بهترین نحو آن را برگزار کنیم.
ترابی در ادامه به برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در شهرستان ساوجبلاغ تاکید و عنوان کرد: این انقلاب بی‌نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست، این سخن بدین معناست که امام خمینی (ره) شناسنامه‌ و هویت انقلاب اسلامی در سطح جهانی است.
وی تأکید کرد: مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در بخش‌ها و مناطق مختلف شهرستان به طوری که اثرگذاری مناسبی  داشته باشد برنامه‌ریزی شده است.
این مسئول با تأکید بر لزوم برگزاری با شکوه مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در ساوجبلاغ گفت: شهرداری بر نصب تابلوها و پارچه ‌نوشته‌های ایام و مناسبت‌های خردادماه همکاری لازم را انجام دهد.
وی افزود: مسئولان کمیته‌های ستاد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) باید به بهترین نحو ممکن نسبت به هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های این ستاد تلاش کرده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار